انتخابی المپیک ۲۰۲۰/ فوتبال

سه اسلحه کرانچار پیش از بازی حساس فردا مقابل عراق

امیدهای پررنگ زلاتکو کرانچار پیش از بازی حساس مقابل عراق، کدام بازیکنان تیم ملی امید هستند؟

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال امید ایران در اولین مرحله از مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در یکی از گروه های دوازده‌گانه قاره آسیا با تیم های ترکمنستان، یمن و عراق همگروه شده است.

 

شاگردان زلاتکو کرانچار ۲ بازی نخست خود را برابر ترکمنستان و یمن با برد پشت سر گذاشتند و فردا بازی حساس و سرنوشت‌سازی را مقابل عراق در پیش دارند. با توجه به نتایج رقم خورده در دو بازی قبلی، تفاضل عراق از ایران بیشتر است و تیم ایران برای سرگروهی و صعود به مرحله بعدی با خیال راحت، نیاز به پیروزی بر عراق دارد.

 

ملی پوشان ایران در بازی فردا امید زیادی به خط حمله دارند و سه مهاجم این تیم آماده باز کردن دروازه عراق هستند. کرانچار در دو بازی قبلی، از رضا جبیره، محمدرضا آزادی و رضا شکاری در خط حمله استفاده کرده و هر سه این بازیکنان عملکرد خوبی داشته اند.

 

رضا جبیره، مهاجم تیم صنعت نفت، در هر دو دیدار مقابل ترکمنستان و یمن موفق به گلزنی شد. شکاری هم که یکی از معدود لژیونرهای ایران در رده امید است، در بازی دیروز مقابل یمن با ورود به زمین، موفق شد روند بازی را تغییر دهد و به شکلی زیبا گل اول ایران را به ثمر رساند. همچنین محمدرضا آزادی، تنها مهاجمی بوده که کرانچار در هر دو بازی به صورت فیکس به او بازی داده و توانسته انتظارات سرمربی کروات تیم امید را برآورده کند.

به گزارش جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال امید (المپیک) ایران فردا (سه شنبه 6 فروردین 98) در سومین و آخرین دیدار از مرحله مقدماتی انتخابی المپیک 2020 به مصاف تیم عراق می رود.

دیدگاه تان را بنویسید