روش غلبه امیدهای ایران بر عراق از نگاه محصص

کارشناس فوتبال ایران می گوید، در بازی تیم ملی امید مقابل تیم عراق، نباید برای گل زدن عجله کنیم و مانند نیمه دوم بازی با یمن باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال در خصوص دیدار تیم امید ایران برابر یمن گفت: به نظرم تیم امید بازی دوم را به مراتب بهتر از بازی اول ( ترکمنستان) انجام داد. در نیمه دوم برابر یمن تهاجمی تر بازی کرد و  با تعویض هایی که انجام شد باعث شد تا پیروز میدان باشد.یک تعداد بازیکنانی داریم که با مصدومیتشان به تیم آسیب زدند. نبودن دلفی در جناح راست و صیاد منش با دوندگی هایش، کار را سخت تر کرده اما استفاده از شکاری، نورافکن، مهدیخانی، آرتا، قائدی و دیگر بازیکنان باعث شد تا همگی با عملکرد مطلوبشان شرایط موفقیت را برای تیم ایجاد کنند.

محصص در خصوص بازی با عراق گفت: ما به گل و موفقیت در مقابل عراق نیاز داریم. عراق با 4 تغییر مقابل ترکمنستان بازی کرد. حتی دروازبانش را نیز تغییر داد. در واقع با یک تیم باتجربه روبه رو هستیم. این تیم سرعت پاس وحفظ توپش به مراتب بهتر از ترکمنستان و یمن است. امیدوارم هستم اگر بازی در نیمه دوم مقابل یمن را برابر عراق به نمایش بگذاریم بدون شک موفق خواهیم شد.

وی افزود: کرانچار از نیمه مربیان بسیار خوب استفاده کرد و امیدوارم با آرامش و هوشی که از این مربی سراغ دارم در دیدار برابر عراق نیز به بهترین نحو ممکن استفاده کند. برابر عراق باید بازی هوشیارانه انجام دهیم. در شروع بازی نباید به دنبال رسیدن گل باشیم. 90 دقیقه بازی است و باید با دقت و هوشیاری تمام درزمین بازی بهترین عملکرد را از خود بجای بگذاریم. عراق پخته تر و به مراتب بازیکنان با تجربه ای دارد و خوشبین هستم با عملکرد و انگیزه ای که از بازیکنان امید ایران سراغ دارم با  این تیم به المپیک صعود کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید