/گزارش جی پلاس/

وقتی مسئول وزارت ورزش خودش را دست می اندازد/ چه خبر از زیدان؟

فدراسیون فوتبال بعد از جدایی کارلوس کی روش به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال است ولی مسئولانی در وزارت ورزش در این پروسه با اظهارات عجولانه و نسجیده خود، تولید حاشیه می کنند و صد البته ملعبه خاص و عام می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ کارلوس کی روش پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت های آسیا، نخستین مصاحبه تند و آتشین خود را علیه وزارت ورزش انجام داد و آن ها را متهم به "دوست نداشتن فوتبال" کرد. پس از این اتفاق تنها کسی که حاضر شد جواب اتهامات کی روش به شخص وزیر را بدهد، مازیار ناظمی بود. او با واکنش خاص خود در برابر کی روش قرار گرفت اما کسی توجهی به او نداشت.

با جدایی کی روش از تیم ملی فوتبال ایران، بحث انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی داغ تر از همیشه دنبال شد ولی هنوز برای مطرح کردن اسامی و اشخاص احتمالی بسیار زود بود و فدراسیون فوتبال هم مطابق سنوات گذشته علاقه ای به اعلام نام مربی و فرد موردنظر خود نداشت.

در چنین شرایط باز هم مازیار ناظمی بدون توجه به شائبه دخالت وزارت ورزش در انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال، در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که زیدان و مورینیو در صف انتظار هستند و بهترین گزینه برای تیم ملی انتخاب می شود.

واکنش نسنجیده ناظمی نه تنها شائبه دخالت وزارت ورزش در انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی را تشدید کرد بلکه موجب تمسخر او شد چرا که زیدان چند هفته بعد سرمربی رئال مادرید شد و مورینیو هم در همین زمان تا درهای رئال مادرید نزدیک شده بود و هیچ وقت حاضر نمی شود با توجه به بودجه فدراسیون فوتبال و شرایط فعلی خودش به خاور میانه بیاید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این اظهارنظر به حدی تمسخرآمیز بود که در خلال مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بعد از واکنش به سوالات خبرنگاران درباره انتخاب سرمربی تیم ملی، در مواجهه با مازیار ناظمی گفت که چه خبر از زیدان؟ و بلافاصله حاضران و هر دو طرف به شدت خندیدند.

این اتفاق کافی نبود و مازیار ناظمی یک بار دیگر نسجنیده عمل کرده تا شائبه شایسته سالاری در انتخاب مدیران وزارت ورزش مطرح شود.

روز گذشته خبری مبنی بر شکایت کی روش از فدراسیون فوتبال در فیفا به خاطر پرداخت نشدن طلب 900 هزار دلاری منتشر شد که ناظمی باز هم برخلاف عرف و مناسبات اداری نخستین نفری بود که به این موضوع واکنش نشان داد.

او بدون اطلاع از صحت و سقم ماجرا، اعلام کرد که کی روش به درخواست آن ها پاسخ مثبت نداده تا در یک ماه آینده طلبش را دریافت کند و بلافاصله از فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

این واکنش در حالی بود که مسئولان فدراسیون فوتبال به طور کلی شکایت کی روش از فدراسیون فوتبال در فیفا را رد کردند و گفتند که پروسه پرداخت طلب کی روش از طریق پاداش های ایران در fifa و afc پیگیری می شود ولی به دلیل مسائل اداری به کندی پیش می رود.

این واکنش کافی بود تا یک بار دیگر مازیار ناظمی در محاسبات خود دچار اشتباه شود. او بار دیگر مهر تاییدی بر دخالت وزارت ورزش در امور فدراسیون فوتبال زد و صد البته روی موضوعی اشتباه مانور داد که به ضرر خودش تمام شده است.

به گزارش جی پلاس؛  در شرایطی که فدراسیون فوتبال در قبال موضوعات مهم خود هم سکوت کرده، مازیار ناظمی با اظهارات سریع و نسنجیده، موجب تولید حواشی می شود و در خلل اداره امور فدراسیون فوتبال سنگ اندازی می کند اما در اینکه این اظهارات با علم بر شرایط موجود است یا خیر، شکیاتی وجود دارد و مشخص نیست او به دنبال چه هدفی است.

دیدگاه تان را بنویسید