توضیح عادل فردوسی‌پور درباره عدم پخش آخرین برنامه 90 در سال 97

عادل فردوسی پور درباره عدم پخش امشب برنامه نود توضیحاتی ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  «عادل فردوسی پور» تهیه‌کننده و مجری برنامه 90 با اعلام اینکه برای امشب اجازه پخش این برنامه را نداده اند، گفت: بنا به دستور مدیر شبکه سوم سیما، برنامه 90 از جدول پخش برنامه های شبکه سوم حذف شد.

عادل فردوسی‌ پور با بیان این مطلب، افزود: برنامه امشب 90 به آیتم های نوروزی و گلچین اتفاقات سال اختصاص داشت. تیم برنامه ساز و من در چند روز گذشته مشغول تهیه آیتم ها بودیم اما امروز به دستور مدیر شبکه سه برنامه 90 از جدول پخش برنامه های شبکه خارج شد.

وی افزود: در شرایطی که تنها چند روز از انتخاب برنامه 90 به عنوان بهترین برنامه سازمان صدا و سیما از نگاه مردم و بهترین برنامه ترکیبی از نگاه داوران می گذرد، از پخش برنامه ممانعت به عمل آمد.

** فرزندم را با پست و مقام معاوضه نمی کنم

فردوسی پور در تکمیل مصاحبه شب گذشته خود و در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش را می پذیرید؟ نیز تاکید کرد: خیر. این پیشنهاد را رد کرده ام.

این گزارشگر فوتبال خاطرنشان کرد: برنامه 90 فرزند من است و حاصل زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی صدها نفر که خالصانه برای رسیدنش به جایگاه امروز تلاش کرده اند. ممکن نیست آدم فرزندش را با پست و مقام معاوضه کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید