۴ سرنشین گرفتار در سیلاب توسط آتش‌نشانان نجات یافتند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از گرفتار شدن یک دستگاه سواری پژو با ۴ سرنشین در مسیر سیلاب رودخانه بهرام آباد خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، محمدرضا بیاناتی ‌در تشریح این خبر افزود: در ساعت ۱۷:۱۴ دقیقه روز گذشته با دریافت گزارش گرفتار شدن یک دستگاه خودرو با ۴ سرنشین  و با توجه به اینکه محل اعلام شده خارج از محدوده خدماتی شهر همدان بود پس از هماهنگی با مسئولان ذیربط بلافاصله  دو گروه شامل اکیپ عملیاتی ایستگاه ۱۷ و اکیپ تخصصی امداد و نجات از ایستگاه مرکزی به نشانی اعلام شده در انتهای جاده روستای بهرام آباد اعزام شدند.

وی در همین باره ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه و بررسی اولیه، با استفاده از تجهیزات ویژه امداد و نجات عملیات خارج کردن خودرو سواری و نجات ۴ سرنشین محبوس در آن را آغاز کردند.

بیاناتی اظهار کرد: پس از حدود یک ساعت از تلاش مستمر و طاقت فرسا در سرما و جریان تند آب رودخانه و با از جان گذشتگی و فداکاری، آتش نشان  موفق شدند خودروی گرفتار در سیلاب و سرنشینان آن را در سلامت کامل از رودخانه خارج کنند.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان تصریح کرد: آتش نشانان حاضر در عملیات پس از پایان این ماموریت سخت و طاقت فرسا که برخلاف سختی و خطرات موجود با موفقیت به پایان رسیده بود، برای ادامه خدمت رسانی به شهروندان به ایستگاه های عملیاتی خود بازگشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید