غلامی: دروازه‌بان پرسپولیس گفت پنالتی قبلی‌ام را دیده بود

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:اگر پنالتی را به گل تبدیل می‌کردم ممکن بود بازی برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد غلامی پس از شکست 3 بر یک سپیدرود برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: نیمه اول خوب بازی کردیم، اما متاسفانه گل زودهنگامی که دریافت کردیم. زمانی که برای جبران گل خورده جلو رفتیم گل‌های بعدی را دریافت کردیم و کارمان سخت شد. 

وی درمورد پنالتی که در این مسابقه از دست داد، عنوان کرد: دروازه‌بان پرسپولیس پنالتی من به ملوان را دیده بود و بعد از اینکه ضربه را زدم به من گفت که آن صحنه را دیده بود. به هر حال پنالتی 50-50 است و نتوانستم از فرصت استفاده کنم. شرمنده هواداران شدم،  چون می‌دانم اگر آن پنالتی گل می‌شد شاید بازی برمی‌گشت. ما همچنان امیدوار هستیم  و دست از تلاش برنمی‌داریم.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود درخصوص بازی بعدی تیمش برابر پیکان خاطرنشان کرد: بازی با پیکان از آن مسابقه‌هایی است که باید 3 امتیاز آن را کسب کنیم، چون بسیار به آن احتیاج داریم. باید از فرصت استفاده کرده و از بلبلی، بازیکن جوان تیم‌مان تشکر کنم که امروز بسیار خوب ظاهر شد. همچنین از دست‌نشان هم تشکر می‌کنم که این بازیکن را به تیم اضافه کرد.

غلامی درمورد شعار برخی هواداران علیه کادر فنی و بازیکنان تیم سپیدرود گفت: نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم. کریمی خیلی برای تیم ما زحمت کشید. بدهی زیادی داشتیم که علی‌آقا آنها را پرداخت کرد. در مجموع نباید زحمات کریمی را نادیده گرفت. دست‌نشان هم برای کمک آمده و امیدوارم بتواند تاثیرگذار باشد.

دیدگاه تان را بنویسید