هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران؛

برد پرگل پرسپولیس مقابل سپیدرود در نیمه نخست

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول دیدار مقابل سپیدرود به یک پیروزی پرگل دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، سپیدرود از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل میزبان پرسپولیس بود. این دیدار در نیمه نخست با ۳ گل به نفع شاگردان برانکو ایوانکوویچ خاتمه یافت.

علی علیپور (۱۰)، احمد نورالله‌ی (۳۰) و مهدی ترابی (۴۰) گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

ترکیب سپیدرود: کوروش ملکی، لوکا نوزادزه، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، امین جوادی مقدم، مهرداد بایرامی، محمد علیزاده، میلاد قربان‌زاده و محمد غلامی.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور.

نیمه نخست/ پرسپولیس 3 - سپیدرود رشت 0

پرسپولیس بازی را بهتر از میزبان خود شروع کرد و در دقایق ابتدایی تا چند قدمی خلق موقعیت خطرناک پیش رفت. در دقیقه دهم بازی، پاس فرار بودیمیر با حرکت سریع علی علیپور منجر به خلق موقعیت خطرناک برای پرسپولیس شد و علیپور توانست با ضربه‌ای زمینی و دقیق دروازه سپیدرود را در برای نخستین بار باز کند.

در دقیقه بیست و دوم، سیامک نعمتی با شوتی غافلگیر کننده از گوشه سمت چپ محوطه جریمه سپیدرود، دروازه کورش ملکی را تهدید کرد که این دروازه‌بان با واکنشی سریع توپ را به کرنر فرستاد. ضربه کرنر هم خطرناک بود و ضربه سر دقیق و قدرتمند علی علیپور روی خط توسط ملکی مجدداً به کرنر رفت. در دقیقه ۳۰، مهدی ترابی در دهانه دروازه ضربه خود را به پای بازیکن سپیدرود زد و توپ به کرنر رفت. ضربه کرنر در یک رفت و برگشت به روی دروازه ارسال شد و احمد نورالله‌ی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

با وجود برتری دو گله پرسپولیس، سپیدرود توان لازم برای انجام حملات پی‌درپی و جبران شکست در نیمه نخست را نداشت تا در دقیقه ۴۰، پرسپولیس روی ضد حمله سریع و همکاری علیپور و ترابی، به گل سوم دست یافت. این دیدار در نهایت با ۳ گل به سود یاران برانکو تمام شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید