قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا از نگاه مورینیو

سرمربی منچستریونایتد امیدوار است دو دیدار تمامی انگلیسی را در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شاهد باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز برگزار می‌شود و ۸ تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را خواهند شناخت.

 

برای اولین بار از سال ۲۰۰۹، نیمی از تیم‌های حاضر در این مرحله را تیم‌های انگلیسی تشکیل می‌دهند و احتمال تقابل این تیم‌ها با هم زیاد است.

 

ژوزه مورینیو سرمربی سابق منچستریونایتد که بعد از برکناری از هدایت این تیم، اکنون به عنوان کارشناس فعالیت می‌کند، در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تیم سابقش با چه تیمی در مرحله بعد روبرو شود گفت: من دوست دارم تیم‌های انگلیسی با هم در این مرحله برخورد کنند تا حضور دو تیم انگلیسی در مرحله بعد قطعی شود. فکر می‌کنم اگر منچسترسیتی با یونایتد و تاتنهام با لیورپول برخورد کنند فوق‌العاده خواهد بود.

او در ادامه گفت: دوست دارم یکی از قرعه‌ها هم بازی بین پورتو و آژاکس باشد تا یکی از تیم‌هایی که همیشه صحبت کمی از آن می‌شود در نیمه نهایی حاضر باشد. این دو تیم تاکنون در لیگ قهرمانان فوق‌العاده عمل کردند و فکر می‌کنم برای پرتغال یا هلند داشتن یک تیم در نیمه نهایی فوق‌العاده خواهد بود. همچنین دوست ندارم بارسلونا در این مرحله برابر یوونتوس قرار گیرد و به نظرم این دیدار در نیمه نهایی یا حتی فینال قشنگ‌تر خواهد بود. تقابل مسی و رونالدو را دوست ندارم در این مرحله ببینم که هدر می‌رود و دوست دارم این تقابل برای مراحل پایانی جام باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید