در گفت و گو با جی پلاس؛

پژمان منتظری: استقلال در بازی با العین تنبیه شد!/ ما و پرسپولیس ضرر کردیم/ بردن نساجی عیدی به هواداران است

پژمان منتظری می‌گوید تیمش برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر باید نساجی را حتما ببرد و چشم انتظار لغزش مدعیان باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال دومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا برابر العین برگزار کرد و علی رغم بازی خوب و تماشاگرپسند و خلق موقعیت‌های متعدد نتوانست این تیم اماراتی را شکست دهد تا شکست در بازی نخست مقابل الدحیل را جبران کند.

یاران شفر در نیمه دوم بارها می‌توانستد به گل دست پیدا کنند ولی قدر موقعیت‌های خودشان را ندانستند و فقط یک بار توسط فرشید باقری به گل رسیدند تا در اواخر نیمه دوم در شلوغی محوطه جریمه با ضربه بازیکن ژاپنی العین، گل تساوی را دریافت کنند و دو امتیاز بازی را به راحتی از دست بدهند.

پژمان منتظری در این دیدار می‌توانست برای تیمش یک پنالتی بگیرد که داور بازی به اشتباه حرکت بازیکن العین را خطا اعلام نکرد تا موجب اعتراض منتظری و سایر بازیکنان استقلال شود.

با این وجود استقلالی‌ها باید با فراموش کردن این ناکامی در تهران، آماده دیدار با نساجی مازندران شوند و برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنند. این دیدار آخرین بازی استقلالی‌ها در سال 1397 است و به نوعی یاران شفر می‌توانند با بردن نساجی، عیدانه هواداران خود را بدهند.

منتظری در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ با ابراز ناراحتی از توقف تیمش مقابل العین و از دست رفتن دو امتیاز این بازی اظهار می کند: به خاطر بازی خوبمان و ناکامی در کسب سه امتیاز ناراحتم. به طور شک یکی از بهترین بازی‌های خودمان را ارائه کردیم و تا آخرین دقایق هم برنده بازی بودیم اما در یک لحظه همه چیز بر باد رفت. باید زودتر گل دوم را می زدیم تا گرفتار این وضعیت نشویم.

وی ادامه داد: اگر در فوتبال قدر موقعیت‌های را ندانید، تبنیه می‌شوید. مقابل العین هم ما کم دقت بودیم و بعضا دروازه بان حریف توانست واکنش‌های خوبی نشان دهد. با این وجود دنبال توجیه نیستم و می‌گویم خودمان اشتباه کردیم که زودتر به گل دوم نرسیدیم.

کاپیتان دوم استقلال با بیان اینکه داور بازی اشتباهات زیادی در این دیدار داشت، گفت: یک پنالتی روی من اتفاق افتاد که داور در چند قدمی این صحنه دستور به ادامه بازی داد و گل سالم دانشگر هم مردود اعلام شد. ما قربانی اشتباهات داوری هم شدیم.

او درباره افزایش اشتباهات داوری در دیدار نمایندگان ایران در آسیا تاکید کرد: فدراسیون فوتبال و تیم‌های ایرانی با خیلی قوی با این موضوع برخورد کنند. ذوب آهن مزد تلاشش را گرفت و اشتباهات داوری موجب ضرر این تیم نشد اما استقلال و پرسپولیس کاملا ضرر کردند. انتظار دارم در چهار بازی آینده شاهد این اتفاقات نباشیم تا بتوانیم با تمرکز و ارائه بازی‌های خوب به مرحله بعد صعود کنیم.

منتظری درباره شانس تیمش برای رسیدن به مرحله بعد گفت: چهار دیدار دیگر داریم که مهم‌ترین آن بازی با الدحیل در تهران است. این موضوع به سود ماست. البته باید از بازی های خارج از خانه حداقل امتیاز را به دست بیاوریم تا امیدوار به صعود بمانیم. به نظرم استقلال با ارائه بازی‌هایی شبیه به مصاف با العین، شانس صعود دارد.

مدافع استقلال با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ برتر برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: هنوز هم به جواب درستی نرسیدم. چرا مسابقات این سه تیم تا این حد فشرده است؟ مگر در تابستان مسابقات ملی برگزار می‌شود که اصرار داریم سریع تر بازی‌ها را به پایان برسانیم؟ ما و سایر تیم‌ها از این موضوع ضرر کردند.

وی همچنین به بازی تیمش با نساجی مازندران هم اشاره کرد و گفت: آخرین بازی در سال 97 را در پیش داریم و باید سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم تا همچنان در مسیر قهرمانی حرکت کنیم. باید اختلاف امتیازات با تیم‌های صدرنشین را کاهش دهیم و چشم به لغزش تیم‌ها داشته باشیم. پتانسیل رسیدن به قهرمانی را داریم. هواداران مستحق عیدی خوبی هستند. امیدوارم شنبه خوشحال شوند. 

دیدگاه تان را بنویسید