داورزنی: انتخابات رییس فدراسیون سه گانه مهندسی شده نبود

معاون ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخابات اصلا مهندسی شده نبود. برای هیچ کس قابل پیش بینی نبود که چه کسی انتخاب می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا داورزنی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه گفت: امسال یک کار مضاعفی به ما اضافه شد؛ یعنی ابلاغ ممانعت از حضور بازنشسته ها. در یکی دو هفته پایانی سال تلاش کردیم که 7، 8 فدراسیون را تعیین تکلیف کنیم و شما شاهد یک نمایش بسیار خوب دموکراسی بودید. و برای هیچ کس قابل پیش بینی نبود که چه کسی انتخاب می‌شود. اصلا مهندسی شده نبود. اینکه در مرحله دوم انتخاب می‌شوند روح دموکراسی خودش را نشان می دهد. هندبال، هاکی و سه گانه این شرایط بود که اعضای مجمع به این بلوغ رسیده که به چه کسی رای دهد.

وی در مورد انتخابات سه گانه گفت: انتخابات خوبی بود و نامزدها به آرای نزدیکی به هم داشتند که درنهایت به دور دوم کشیده شد که درنهایت گودرزی برای ۴ سال به عنوان رئیس انتخاب شد. آرزوی توفیق برای او داریم و امیدوارم با برنامه‌ای که ارائه داده و با همفکری سایر نامزدها و اعضای مجمع شاهد، روزهای خوب برای سه‌گانه کشور باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد این‌که ظاهرا بعضی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نامزدها به اعضای مجمع می‌گفتند به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چه کسی رای بدهند و به چه کسی رای ندهند، گفت:‌ این‌که سر جای خود با یکدیگر صحبتی می‌کنند، مشکل خاصی ندارد و برخلاف مجمع نیست. از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سوی دیگر کسانی که در مجمع حضور دارند خودشان به این بلوغ رسیده‌اند به چه کسی باید رای بدهند و همه موارد را می‌دانند. حالا دیگر بحث‌های رقابتی به پایان رسیده و همه باید کمک کنیم تا سه‌گانه ما در مسیر درستی قرار بگیرد.

وی در مورد این‌که دبیر فدراسیون ژیمناستیک در کلاس مربیگری شرکت‌ کرده که نماینده رژیم صهیونیستی هم در آن شرکت داشته، گفت: شرکت در کلاس‌های مربیگری، سیمنارها یا اجلاس‌ها با دیدگاهی که ما نسبت به رژیم صهیونیستی داریم متفاوت است، چون در این مراسم مبارزه و رویارویی مستقیم صورت نمی‌گیرد. دوستان نباید این‌طور به این موضوع می‌پرداختند. به هر حال در همه سمینارها یا آژانس‌ها ممکن است نماینده‌ای هم از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رژیم صهیونیستی باشد و ما نمی‌توانیم به این دلیل در آن اجلاس شرکت نکنیم و از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حق جمهوری اسلامی دفاع نکنیم. در مجموع رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و رویارویی مستقیم هم با آن‌ها نداریم.

دیدگاه تان را بنویسید