بازی رده‌بندی لیگ برتر والیبال لغو شد

بازی رده‌بندی لیگ برتر والیبال فصل ۹۷ بین تیم‌‌های کاله و پیام برگزار نمی‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسئولان تیم‌های کاله آمل و پیام مشهد با ارسال نامه‌های جداگانه به فدراسیون والیبال به دلیل نداشتن توجیه مالی و انگیزشی از حضور در بازی رده بندی انصراف دادند.

منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ در این مورد گفت: من به شخصه در نظر داشتم که بازی رده بندی انجام شود ولی پیام و کاله هیچ انگیزه‌ای برای این بازی ندارند. نظر سرپرست فدراسیون نیز بر عدم برگزاری بازی رده بندی است.

وی ادامه داد: راه حل این موضوع برای لیگ آینده این است که یا از ابتدا اعلام کنیم که بازی رده بندی در کار نخواهد بود و یا اینکه جایزه نقدی خوبی برای تیم سوم در نظر بگیریم. اعزام تیم سوم به یک تورنمنت بین‌المللی نیز می‌تواند انگیزه خوبی برای کسب عنوان سومی باشد.

پورحسن تصریح کرد: در لیگ جاری، هیچ جایزه نقدی برای تیم‌هایی که روی سکو می روند در نظر گرفته نشده و آنها انگیزه ندارند، در حالی که زمانی که من رئیس سازمان لیگ بودم برای بازیکنان برتر نیز جایزه 10 میلیون تومانی در نظر گرفته بودیم. 

سرپرست سازمان لیگ والیبال گفت: با توجه به اینکه عصر یکشنبه بازی تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد در حال حاضر نماینده فدراسیون والیبال در جلسه شورای تامین وزارت کشور حضور دارد تا مشخص شود که بازی دوم فینال ساعت 15 روز شنبه برگزار شود یا ساعت 16 روز یکشنبه.

 

دیدگاه تان را بنویسید