واکنش عجیب قطری ها به داوری بازی پرسپولیس - السد!

قطری ها با وجود آفساید بودن تک گل السد مقابل پرسپولیس، از داور مسابقه انتقاد کردند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  السد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس رفت.

این بازی در آخرین دقیقه با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا این که بغداد بونجاح موفق شد که گل پیروزی را به ثمر برساند. تصاویر آهسته به خوبی نشان داد که مهاجم السد در شرایط آفساید این گل را به ثمر رسانده است.

بعد از بازی رسانه‌های قطری و بازیکنان و مربیان السد از ضعف داوری سخن به میان آوردند. آنها برای باور هستند که داور دو ضربه پنالتی به سود السد نگرفت و گل بونجاح هم در نیمه نخست به اشتباه مردود اعلام شد اما جالب این که اصلاً درباره گل آفساید و پیروزی بخش این تیم در دقایق پایانی سخن به میان نیاوردند.

گل مهاجم الجزایری السد به تیم فوتبال پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید اما رسانه‌های قطری درباره این موضوع سکوت کرده‌اند.

همچنین محمد غلام، مدیر ورزشی باشگاهالسد بعد از پیروزی مقابل تیم ایرانی، گفت‌: از این پیروزی و تلاش زیادی که بازیکنان السد از خود نشان داد خوشحال هستیم. ما اصرار به پیروزی داشتیم و خوشبختانه هم به هدف خود دست پیدا کردیم.

مدیر ورزشی باشگاه السد به عملکرد داوری در این دیدار اشاره کرد و گفت‌: داور بازی در سطح این دیدار نبود. او گل صحیح بونجاح را مردود اعلام کرد و دو ضربه پنالتی هم به سود ما نگرفت. امیدوارم که کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیدارهای بعدی این نکته را رعایت کند و داوری را انتخاب کند که در سطح بازی باشد.

دیدگاه تان را بنویسید