مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

تساوی پرسپولیس و السد در نیمه اول

دیدار تیم‌های فوتبال السد و پرسپولیس در نیمه اول برنده نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، پرسپولیس در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:15 امروز (سه‌شنبه - به وقت ایران) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السد رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب السد : سعد الشیب، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، پدرو میگوئل، حامد اسماعیل، سالم الهاجری، وو یونگ، گابی، اکرم عفیف،حسن الهیدوس و بغداد بونجاح 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور و ماریو بودیمیر 

دقیقه 9: ترابی با یک حرکت عالی توپ را از بین پای مدافع السد رد کرد و با یک شوت محکم از داخل محوطه جریمه حریف می‌رفت دروازه الشیب را باز کند، اما توپ پس از برخورد به دست مدافع السد برگشت داده شد. در ادامه بشار و بودیمیر هم می‌توانستند ضربات برگشتی را به گل تبدیل کنند که در نهایت فقط یک کرنر نصیب نماینده کشورمان شد.

دقیقه 13: عفیف با یک شوت خطرناک دروازه پرسپولیس را تهدید کرد، اما ضربه او از فاصله نزدیک از کنار تیرک عمودی دروازه‌ این تیم راهی اوت شد.

دقیقه 15: احمد نوراللهی روی اوت دستی در محوطه شش‌قدم السد صاحب موقعیت ایده‌آل گلزنی شد، اما ضربه او را الشیب به کرنر فرستاد.

دقیقه 28: حرکت در عمق علیپور روی پاس خوب نادری و ضربه عالی او از درون محوطه جریمه السد  توسط الشیب راهی کرنر شد.

دقیقه 33: اکرم عفیف با فرار از سمت راست خط دفاع پرسپولیس و دریبل سیدجلال توپ را روی دروازه سرخپوشان ارسال کرد که بیرانوند با خروج به موقع موفق به مهار آن شد.

دقیقه 35: همکاری خیلی خوب بونجاح و عفیف در میان مدافعان پرسپولیس در نهایت با ضربه سر مهاجم الجزایری همراه شد که بیرانوند این توپ را مال خود کرد.

دقیقه 37: داور اولین کارت زرد را به شجاع خلیل‌زاده نشان داد.

دقیقه 41: علیپور این بار روی اوت دستی السدی‌ها توپ را از جلوی مدافع این تیم قاپید و به سرعت خودش را به محوطه جریمه السد رساند، اما ضربه نهایی را با بی‌دقتی به اوت زد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید