اقدام فوری پرز برای جلوگیری از جدایی ستاره‌های رئال مادرید با اخراج سولاری

رئال مادرید این روزها به کانون شایعات و اخبار ضد و نقیض تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ به نقل از مارکا، هفته گذشته و پس از شکست 1-4 رئال برابر آژاکس که به حذف این تیم از لیگ قهرمانان منجر شد، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه در جلسه شبانه با معاونانش تصمیم به برکناری سولاری و جایگزینی مورینیو گرفت اما در نهایت صلاح بر این دانسته شد که فعلا کمی بیشتر صبر کنند.

رسانه های اسپانیایی ادعا کرده بودند که امروز سولاری برکنار خواهد شد اما پس از پیروزی شب گذشته بر وایادولید، به نظر اخراج او به تعویق افتاده است و دلیل اصلی هم مشخص نبودن گزینه جانشینی اوست. هنوز سران رئال از بین مورینیو و زیدان به جمع بندی نهایی نرسیده اند و این دو مربی نیز برای پذیرفتن هدایت رئال در چنین شرایطی، تردید دارند.

در حال حاضر شرایط رختکن رئال هم نامناسب است. دسته ای از بازیکنان به خصوص ستاره های جوان، خواهان ماندنی شدن سولاری تا پایان فصل هستند. حتی ناچو و بنزما، بازیکنان باتجربه رئال شب گذشته صراحتا به حمایت از سرمربی آرژانتینی پرداختند و در سوی دیگر بسیاری از ستاره های قدیمی تیم چون ایسکو، گرت بیل، مارسلو، تونی کروس، کیلور ناواس و آسنسیو تمایلی برای ادامه کار سولاری ندارند و دوست دارند خیلی زود حکم اخراج این مربی صادر شود.

اختلافات ایسکو با سولاری دیگر بر همگان آشکار است و پس از خط خوردن این بازیکن از فهرست بازی با آژاکس و ترک اردوی تیم از جانب او، سولاری از سران باشگاه خواهان مجازات برای ایسکو شده است. مارسلو نیز روز گذشته از دقیقه 88 و پس از 5 بازی غیبت به میدان رفت و بسیاری آن را یک نوع بی احترامی به کاپیتان دوم تیم قلمداد کرده اند.

به نظر بهبود رابطه سولاری با این دسته از بازیکنان غیرممکن است و خود او نیز دو روز پیش اعتراف کرد که برخی بازیکنان در حد و اندازه های رئال ظاهر نشده اند و این موضوع را به آنها اطلاع داده است. با چنین شرایطی و در حالی که یک دو دستگی آشکار در میان بازیکنان ایجاد شده، آینده خوبی برای کهکشانی ها پیش بینی نمی شود و به همین دلیل است که پرز تمایل دارد سولاری را هر چه زودتر برکنار کند.

او از این بیم دارد که با ادامه حضور سولاری، بازیکنانی چون ایسکو و مارسلو پروسه جدایی خود را به صورت جدی تر پیگیری کرده و کار برای حفظ شان غیرممکن شود. در بازار فعلی نیز یافتن بازیکنانی در حد نام آنها کار بسیار دشواری خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید