گفت وگوی جی پلاس با ستاره ایرانی زنیت پس از گلزنی در لیگ اروپا

سردار آزمون: در موقعیت جالبی به ویارئال گل زدم/ به بازی برگشت در اسپانیا امیدواریم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ اگر چه با وجود گلزنی مقابل ویارئال نتوانست مانع شکست سنگین تیمش شود اما به بازی برگشت در اسپانیا امیدوار است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ چهارمین گل سردار آزمون مقابل ویارئال به ثمر رسید. در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا و در روزی که زنیت در ورزشگاه گازپرم‌ آره‌نا میزبان حریف قدرتمند اسپانیایی بود. زنیت این بازی را با شکست 3 بر یک به پایان رساند. شکست تلخی که نصیب آزمون و هم‌تیمی‌هایش شد. سردار که از ابتدا در ترکیب زنیت قرار گرفته بود، تک‌ گل تیمش را وارد دروازه‌ی ویارئال کرد تا سومین گل او در لیگ اروپا و در این فصل ثبت شود.

 

لژیونر ایرانی در 10 بازی اخیر خود برای تیم ملی و زنیت، 8 گل زده و 2 پاس گل داده. آماری جذاب برای مهاجمی که این روزها در اوج آمادگی قرار دارد. آزمون همچنین روی 5 گل اخیر زنیت تأثیر گذاشته، 4 گل زده و یک پاس گل داده تا ستاره‌ی این تیم لقب بگیرد.

 

سردار آزمون

سردار آزمون که از شکست مقابل ویارئال ناراحت بود، در گفت و گو با خبرنگار جی‌پلاس، اظهار کرد: «بازی عجیبی بود. برای برد به زمین رفته بودیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که شکست خوردیم. البته ویارئال حریف قدرتمندی بود که با برنامه بازی کرد و توانست یک برد ارزشمند به‌دست بیاورد. برای بازی برگشت ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم در اسپانیا به نتیجه برسیم و راهی مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی شویم.»

سردار درباره‌ی گلی که به ثمر رساند هم صحبت کرد: «همیشه گفته‌ام گل‌هایی که می‌زنم وظیفه‌ام است. روی گل به ویارئال هم توپ در حالتی جالب به من رسید و من هم توانستم دروازه‌ی حریف را باز کنم. این گل به هیچ‌وجه آفساید نبود، چون بازیکن حریف بیرون زمین حضور داشت و کمک‌داور بهترین تصمیم را گرفت. فقط امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم نتیجه بگیریم و به مرحله‌ی بالاتر صعود کنیم.»

** گل سردار آزمون به ویارئال:

سردار آزمون

سردار آزمون

 

دیدگاه تان را بنویسید