در گفت و گو با جی پلاس؛

استقلال مقابل العین دنبال چیست؟ / علی کریمی: بردن العین در آزادی واجب است/ باخت به الدحیل را فراموش کردیم

هافبک استقلال می‌گوید با توجه به نتایج هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، باید به سه امتیاز بازی با العین دست پیدا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم فوتبال استقلال سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی پذیرای العین امارات است. آبی‌ها که در بازی نخست برابر الدحیل قطر شکست خوردند، به دنبال جبران شکست در بازی نخست هستند تا امیدهای خود برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را زنده نگه دارند.

در سوی دیگر این میدان، العین در بازی خانگی برابر الهلال عربستان شکست خورد تا این تیم هم زخم خورده از بازی نخست در امارات باشد و در تهران برای پیروزی و حداقل کسب یک امتیاز دست به آب و آتش بزند.

دو بازی اخیر استقلال و العین در ورزشگاه آزادی با یک پیروزی به سود نماینده ایران و یک تساوی همراه بوده است.

علی کریمی، هافبک سرشناس استقلال که در بازی اخیر تیمش در ورزشگاه آزادی توانست گل سه امتیازی به ثمر برساند و بازگشت خوبی به میادین داشته باشد، معتقد است استقلال با حمایت هوادارانش قادر به شکست دادن العین و کسب سه امتیاز این دیدار است.

پیروزی برابر العین واجب است

علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره لزوم پیروزی تیمش در بازی دوم برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا اظهار می کند: در بازی نخست به هدفمان نرسیدیم و نتوانستیم حداقل یک امتیاز هم کسب کنیم. بنابراین پیروزی در این بازی خانگی بسیار واجب است. مطمئنا هواداران اهمیت بازی را درک می‌کنند و سه شنبه ما را تنها نخواهند گذاشت.

مقابل العین باید بی‌نقص و خوب عمل کنیم

او با بیان اینکه پیروزی برابر العین کار آسانی نیست، افزود: درست است که العین در بازی نخست در خانه شکست خورد اما همه این تیم را می‌شناسیم و می‌دانیم العین با داشتن بازیکنان خارجی و چند بازیکن اماراتی سرشناس از بهترین تیم‌های غرب آسیا است. این تیم سال قبل هم جزء صعود کنندگان بود. مطمئنا برای رسیدن به سه امتیاز بازی باید خیلی خوب و بی‌نقص عمل کنیم.

پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان بسیار خوب بود

این هافبک ملی‌پوش درباره بازگشت به میادین و پشت سر گذاشتن مصدومیت با گلزنی در برابر نفت مسجد سلیمان، خاطرنشان کرد: خوشحالم که توانستم بازی خوبی را انجام دهم و به تیمم کمک کنم. پیروزی در برابر نفت مسجد سلیمان بسیار مهم بود و ما را در کورس قهرمانی حفظ کرد و از طرفی توانستیم شکست مقابل الدحیل را فراموش کنیم و با روحیه بهتری به مصاف العین برویم.

گل زدن حس و حال خوبی دارد

وی درباره نخستین گلش برای استقلال می‌گوید: وظیفه من گلزنی نیست اما گل زدن حس و حال خوبی دارد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و بعد از گل برای تیمم خوشحال بودم. اگر در برابر نفت مسجد سلیمان هوشیارتر عمل می کردیم، گل‌های دوم و سوم را هم می‌زدیم اما کم دقت و کم شانس بودیم.

مهم نیست در ترکیب باشم

کریمی درباره احتمال بازی برابر العین می گوید: همه بازیکنان آماده هستند و مصدومان تیم بهبود یافتند. بنابراین کادرفنی کار دشواری برای بهترین ترکیب دارد. هر ترکیبی که انتخاب شود، برای پیروزی تیم تلاش می کند و قطعا بهترین قابلیت را دارد. اگر در ترکیب تیم باشم تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت. در غیر اینصورت برای سایر بازیکنان آرزوی موفقیت و در نهایت پیروزی تیم را دارم.

دیدگاه تان را بنویسید