استیلی: با شناخت مناسب از حریفان وارد مسابقات می شویم

مدیر تیم ملی فوتبال امید روز گذشته با حضور در مجموعه اسپایر تماشاگر دیدار تیم های امید فوتبال عراق و قطر بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید استیلی مدیر تیم امید با توجه به برگزاری بازی تدارکاتی تیم امید عراق برابر قطر به دوحه سفر کرد و شب گذشته در مجموعه اسپایر تماشاگر پیروزی یک گله عراقی ها مقابل قطر بود.

استیلی در این خصوص گفت:با توجه به حساسیت مسابقات پیش رو و ضرورت بررسی آخرین وضعیت حریفان که البته از ماه های گذشته توسط تیم آنالیز ما آغاز شده برای تماشای این مسابقه به دوحه آمدم. البته شرایط ویژه ای در نظر گرفته شده بود که بازی پشت درهای بسته برگزار شود اما خوشبختانه به هر شکل ممکن توانستیم وارد مجموعه اسپایر شویم و بازی را تماشا کردیم که مسابقه بسیار خوبی بود.

 
مدیر تیم امید در پایان اظهار داشت: ما هم ماه گذشته در اردوی قطر برابر تیم میزبان پیروز شدیم و عراقی ها هم در این بازی موفق شدند قطر را مغلوب کنند. البته خوشبختانه کادر ما شناخت خوبی از تیم عراق دارد چرا که قبلا دو بازی تدارکاتی برابر آنها انجام داده ایم، با این وجود لازم بود که آخرین شرایط و تغییرات این تیم را از نزدیک بررسی کنیم. تیم آنالیز ما همچنان با دقت اطلاعات و برنامه های حریفان را در فرصت کوتاه باقیمانده مورد ارزیابی قرار می دهد تا با شناخت مناسب وارد مسابقات شویم.

دیدگاه تان را بنویسید