رئال مادرید به دنبال جذب نیمار+ مبلغ پیشنهادی

باشگاه رئال مادرید خود را آماده ارائه پیشنهادی قابل توجه برای جذب ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشریه کاتالان «اسپورت» گزارش داد باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن خود را آماده ارائه پیشنهادی 350 میلیون یورویی می‌کند. در صورت عملی شدن این انتقال، مهاجم پیشین بارسلونا دستمزد سالیانه 45 میلیون یورو از رئال مادرید دریافت خواهد کرد. بر اساس این گزارش، باشگاه رئال مادرید بر این باور است که نیمار هدفی قابل دسترس‌تر از کیلیان امباپه، دیگر ستاره پاری‌سن‌ژرمن است.

ناصر الخلیفی، مالک و رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اما اخیراً گفته بود نیمار و کیلیان امباپه دو هزار درصد در پاری‌سن ‌ژرمن خواهند ماند و احتمال جدایی این دو بازیکن از این باشگاه فرانسوی را رد کرده بود. او در ادامه در اظهارنظر دیگری با گفتن این جمله که «رئال مادرید به خوبی می‌داند که نیمار فروشی نیست» تأکید کرده بود ستاره برزیلی تیمش فروشی نیست، بازیکنی که در ماه‌های اخیر بحث احتمال پیوستنش به رئال مادرید و یا احتمال بازگشتش به بارسلونا مطرح شده است.

نیمار 27 ساله که در حال ریکاوری روی مصدومیتی که از ناحیه متاتارسال - استخوان‌های منتهی به استخوان‌های پا - به آن دچار شده، است اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «گلوبو» برزیل در خصوص شایعاتی که پیرامون آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است و احتمال پیوستن وی به رئال مادرید بر سر زبان‌ها افتاده، گفته بود: «کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد».

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن پیش از اینکه دچار مصدومیت اخیرش شود، این فصل در 23 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و موفق به ثمر رساندن 20 گل شده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید