حذف از لیگ قهرمانان کار دست سولاری داد

بازگشت احتمالی مورینیو به رئال مادرید

ظاهرا مدیران باشگاه از هفته قبل مذاکره برای بازگشت او به برنابئو را آغاز کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خوزه مورینیو که بین سال های 2010 تا 2013 بر مسند قدرت در رئال بود یک بار دیگر این شانس را دارد که هدایت قوهای سفید را بر عهده بگیرد. هوادران مادریدی امیدوارند او دوباره به تیم بازگردد تا رئال را به روزهای اوج بازگرداند. شکست 4 بر 1 مقابل آژاکس هلند، هواداران را بسیار خشمگین کرده است.این اتفاق در حالی افتاده است که مورینیو شب گذشته مصاحبه کرد و گفت که از این اتفاق خوشحال است و خودش هم علاقه زیادی برای بازگشت به مادرید دارد.

با این حال برنامه خوگونس شبکه ۶ اسپانیا اعلام کرد که سانتیاگو سولاری یکشنبه هفته آینده در دیدار رئال مادرید و وایادولید احتمالاً سرمربی سفیدپوشان نخواهد بود چون فلورنتینو پرس با زین‌الدین زیدان برای بازگشت به مادرید تماس گرفته است.

بر اساس اعلام این برنامه، رئیس باشگاه مادرید از سرمربی فرانسوی که خرداد گذشته استعفا کرد خواست به تیم سابقش برگردد. زیدان نمی‌خواهد اکنون سرمربی سفیدپوشان شود اما او گزینه خوبی برای ماه ژوئن خواهد بود.

سرمربی فرانسوی اجازه خواهد داشت هر بازیکنی که را خواست از تیم خط بزند و برای امضای قرارداد با بازیکنان مورد نظرش چک سفید دریافت خواهد کرد.

رئالی ها با هدایت سولاری نتایج ضعیفی گرفته اند و شب گذشته هم با شکست تحقیر آمیز مقابل آژاکس از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید