لیکنز: دربی تبریز از بازی با سپاهان سخت‌تر است

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید بازی برابر ماشین‌سازی داربی است و از حساسیت بالایی برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی پیش از بازی تیمش برابر ماشین‌سازی در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: فردا بازی سختی پیش رو داریم. بازی فردا یک داربی است و به حساسیت بازی می‌افزاید. همیشه در داربی بازیکنان می‌خواهند خودنمایی کنند. چرا که بازی‌های داربی همیشه در چشم هستند و فردا هر دو تیم دوست دارند به پیروزی برسند.

او ادامه داد: از مربی ماشین‌سازی شناخت کافی دارم و از وقتی به تیم ماشین‌سازی پیوسته تأثیر زیادی روی ماشین‌سازی گذاشته است. ما در خارج از زمین با تیم ماشین‌سازی دوست و رفیق هستیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه اظهار کرد: بازی فردا می‌تواند سخت‌تر از بازی با سپاهان باشد. باید بدانیم هیچ موقع از بیرون هدیه نمی‌گیریم و برای کسب پیروزی باید تلاش کنیم. می‌دانیم که ماشین‌سازی شناخت خوبی از تیم ما دارد و نقاط ضعف و قوت ما را به خوبی می‌شناسد اما ما حتی بیشتر از بازی برابر سپاهان خود را مهیای این بازی می‌کنیم.

او افزود: ما آنالیزهای خوبی از تیم‌های حریف انجام می‌دهیم و خوشحالم که توانستیم آنالیزهای خوبی انجام دهیم و نقاط ضعف و قوت تیم‌های حریف را دربیاوریم. ماشین‌سازی در بازی قبلی خود برابر پیکان با یک گل از تیم حریف عقب بود و یک پنالتی را از دست داد. اینکه آقای زنوزی در استادیوم بودند، می‌دانم لحظه سختی بوده است. عملکرد تیم ماشین‌سازی در طول لیگ بسیار خوب بوده و اینکه در بازی قبلی خود و در خارج از خانه موفق شده یک امتیاز کسب کند، کار سختی تلقی می‌شود.

لیکنز گفت: دو بازی دیگر تا عید نوروز پیش رو داریم و بازی برابر ماشین‌سازی مهم‌ترین مسابقه ما قبل از سال جدید است. علی اسماعیلی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و حامد حسین‌علیزاده که از تیم امید به ما پیوسته می‌خواهیم او را برای این بازی آماده کنیم. اروین هم در لیست ما قرار ندارد و تلاش می‌کنیم از ماه بعد او را به تیم اضافه کنیم.

جرج لیکنز در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی یک بازی مهم برابر سپاهان را پیروز می‌شویم، کار بعد از آن سخت‌تر می‌شود. من شب گذشته از پیروزی آژاکس برابر رئال شگفت‌زده شدم. نبود راموس و رونالدو سطح این تیم را پایین آورده بود. این موضوع جزو زیبایی‌های فوتبال است و ما می‌توانیم از این زیبایی‌ها لذت ببریم. بازی‌های امشب لیگ قهرمانان بازی‌های خوبی هستند اما چون فردا بازی داریم فکر نمی‌کنم بتوانم آن‌ها را تماشا کنم.

او ادامه داد: شاید از بیرون، بازی برابر ماشین‌سازی به عنوان بازی دو دوست تلقی شود. ما دوست داریم این بازی را با سه امتیاز پشت سر بگذاریم. در تیم‌های قبلی‌ام وقتی حضور داشتم، وقتی چند بازیکنم را از دست می‌دادم توان ما کمتر می‌شد اما ما باید از یک باشگاه معمولی و خوب به یک باشگاه عالی و حرفه‌ای تبدیل شویم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: من باید عملکرد بازیکنانم را از نزدیک تماشا کنم تا برای انتخاب نفرات تصمیم‌گیری کنم. من همیشه دوست دارم برنده بازی باشم و بهترین بازیکنان را برای ترکیب اصلی انتخاب کنم. من از ژانویه کارم را در این تیم آغاز کردم و شناخت بیشتری از بازیکنان دارم چون در درون تیم هستم و شاید برخی فکر کنند چرا یک بازیکن را میدان نمی‌دهم اما من درون تیم هستم و با توجه به عملکرد آن‌ها در تمرین انتخاب می‌کنم اما چیزی که قابل تحسین است، این است که بازیکنان تمام تلاششان را برای بهترین عملکرد انجام می‌دهند.

لیکنز افزود: زنوزی باشگاه را پیش از شروع فصل خریداری کرده و کارهای مثبتی در این باشگاه انجام داده و این تیم روند رو به رشدی در پیش گرفته که این موضوع قابل تحسین است. شاید در آینده بخواهیم از ترکیب‌های جدیدی استفاده کنیم. اما فعلاً به این ترکیب اطمینان کردم. من از زمانی که به این باشگاه آمدم تلاش کردم که در این مدت کوتاه بازیکنان را به حداکثر توانشان برسانم. به عنوان مثال به محمد طیبی نمی‌توانم بگویم که هم‌زمان دفاع و حمله و هم دروازه‌بانی کند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه اظهار کرد: برای من مهم است که تیمم را به اوج برسانم و در اوج نگه دارم. به عنوان مثال رئال مادرید سه سال توانست قهرمان اروپا شود اما اکنون وضعیت خوبی ندارد.

او در پایان گفت: رضا مهاجری دوست خوبی در بیرون از زمین است اما در زمین مسابقه او را به عنوان یک رقیب می‌بینم و بعد از بازی باز هم با هم رفیق خواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید