کار سخت است اما اگر بخواهیم به آن می‌رسیم

داورزنی: همه باید به قایقرانی کمک کنیم که اگر نکنیم به کشورمان خیانت کرده‌ایم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: رمز موفقیت سهرابیان استفاده از تمام ظرفیت‌ها است، اگر بخواهد در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ کارنامه موفقی داشته باشد باید از همه پتانسیل‌ها استفاده شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم معارفه سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی با حضور محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، احمد گواری و احمد دنیالی و تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته در محل فدراسیون برگزار شد.

محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم معارفه سهرابیان در فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: انتخابات تمام شده است. رقابت انتخاباتی به هرحال بحث‌هایی دارد و یارکشی هایی انجام می‌شود اما وقتی تمام می‌شود دیگر تمام شده است. باید همه تلاش کنند.

او ادامه داد: قبول مسئولیت در شرایط کنونی کشور سخت است و نیاز به دوندگی و تلاش زیادی دارد. در ٤ دهه گذشته دوستان زیادی تلاش برای قایقرانی انجام داده‌اند.

معاون وزیر ورزش همچنین گفت: در این ماه‌ها نیز آقای گواری تلاش کرد که کارهای قایقرانی عقب نماند و شرایط مجمع برگزار شود. رقابت خوبی هم بود و دوستان صاحب رای تشخصی دادند که فردی از جنس خودشان که قهرمان ملی بود انتخاب شود و کار را شروع کند.

او افزود: چهار سال سخت پیش روی آقای سهرابیان است. انتظار زیاد است و باید تلاش کند و در جایگاه پاسخگویی قرار دارد. رمز موفقیت سهرابیان استفاده از تمام ظرفیت‌ها است. اگر بخواهد در بازی‌های آسیایی 2022 کارنامه موفقی داشته باشد باید از همه پتانسیل‌ها استفاده شود.

داورزنی همچنین تصریح کرد : سهرابیان می‌داند که باید ٢٤ ساعته تلاش کند و مردم و اهالی قایقرانی هم انتظار دارد و باید انتظارها برآورده شود. انتظار ما و مردم از قایقرانی این است در المپیک 2020 نماینده بیشتری داشته باشیم و در بازی‌های آسیایی 2022 هم بهتر از جاکارتا باشیم. البته کار سخت است اما اگر بخواهیم به آن می‌رسیم.

او با اشاره به اینکه علاقه داشت غلامرضا امینی رئیس سابق فدراسیون هم در جلسه حضور داشته باشد اما در تهران نیست افزود: همه افراد خانواده قایقرانی یک سرمایه هستند و باید از آنها استفاده شود. همه ما و شماهم باید کمک کنیم که این رشته موفق شود.

داورزنی همچنین بیان کرد: قایقرانی با تلاش شما تا اینجا پیش رفته و احازه نمی‌دهیم که کسی خرابش کند. همه به آقای سهرابیان کمک می‌‌کنیم که اگر نکنیم به کشورمان خیانت کرده‌ایم. همه مسئول هستیم که کار با قدرت جلو برود. در فدراسیون باز است و همه می‌توانند برای پیشبرد اظهارنظر کنند.

معاون وزیر ورزش در پایان گفت: چشم بهم بزنیم المپیک و بازی‌های آسیایی رسیده است. بحث ما منافع ملی است و باید همه کمک کنیم که قایقرانی مسیر رو به رشد خودش را موفق تر از قبل طی بکند. از همه دوستان و زحمت‌کشان قایقرانی هم تشکر می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید