حرف های مدیر و ۲ بازیکن الدحیل پس از پیروزی مقابل استقلال

مدیر و ۲ بازیکن تیم الدحیل قطر به پیروزی برابر استقلال در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم الدحیل شب گذشته (سه‌شنبه) در نخستین هفته گروه C لیگ قهرمانان آسیا پذیرای تیم استقلال بود و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. 

اسماعیل احمد، مدیر تیم فوتبال الدحیل به دنبال این پیروزی خانگی گفت: پیروزی برابر استقلال بسیار مهم بود و با ارائه سطح فنی بسیار خوب میل خود را برای رقابت با تمام قدرت نشان دادیم. موفق شدیم در گام نخست 3 امتیاز را کسب کنیم و این پیروزی در گروهی که رقابت سختی وجود دارد بسیار مهم است. ما هنوز در آغاز راه هستیم و اطمینان داریم در دیدارهای آینده نیز موفق شویم. 

علی عفیف، بازیکن تیم الدحیل نیز اظهار داشت: پیروزی برابر استقلال شروع خوبی برای الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا است . خیلی خوب بازی کردیم و آمادگی مطلوب خود را در یک گروه سخت نشان دادیم. هدف ما صعود از مرحله گروهی و ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است. الدحیل در بازی بعدی برابر الهلال عربستان نیز همانند بازی با استقلال ظاهر خواهد شد.

مراد ناجی، مدافع راست تیم الدحیل درباره پیروزی برابر استقلال گفت: بازی آسانی نبود اما سطح فنی خوبی از خودمان به ویژه در نیمه‌دوم با به ثمر رساندن 3 گل نشان دادیم. الدحیل در بازی‌های بعدی قدرتمندتر ظاهر خواهد شد و این جاه‌طلبی و میل به پیروزی را حفظ می‌کنیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید