شکست تیم ملی دختران نوجوان مقابل لائوس

دختران فوتبالیست زیر ۱۶ سال ایران نتیجه دومین دیدار خود را در مرحله دوم قهرمانی آسیا به لائوس واگذار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم ملی دختران زیر ۱۶ سال ایران که رقابت خود را در مرحله دوم قهرمانی آسیا از یکشنبه ۱۲ اسفند آغاز کرده بود، از ساعت ۱۵ امروز (سه شنبه) به وقت ایران برابر بلاروس به میدان رفتند و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. به این ترتیب صعود دختران ایران به مرحله بعد به اما و اگر کشید.

در دقایق پایانی نیمه اول، بازیکن تیم لائوس با شوتیبیرون از محوطه جریمه دروازه ایران را باز کرد، در ادامه تلاش شاگردان شادی مهینی برای جبران گل بی ثمر بود و در دقیقه ۶۶ بار دیگر لائوس موفق به گل زنی شد.

تیم ایران با ترکیب مریم عباسی، زهرا کیانی، زینب عباسپور، هستی غلامی، هلیا پیل تن، مهدیه محمد خواه، سارا دیدار، زهرا معصومی، رقیه جلال نسب، هستی فروزنده و نگین زندی به مصاف لائوس رفت.

ملی پوشان ایران روز پنجشنبه، ۱۶ اسفند ماه در آخرین دیدار خود برابر ویتنام به میدان می‌روند.

در گروه ایران استرالیا با ۶ امتیاز صدرنشین است، لائوس با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ویتنام در جایگاه دوم قرار دارد، ویتنام با سه امتیاز سوم است و تیم ایران نیز بدون کسب امتیازی در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفته است. از آنجایی که تنها دو تیم برتر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند، تیم ایران برای صعود باید برابر ویتنام با نتیجه پر گل برنده شود و از طرف دیگر امیدوار باشد که لائوس برابر استرالیا شکست بخورد.

مرحله دوم مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا در رده سنی دختران زیر ۱۶ سال آسیا از ۹ تا ۱۸ اسفند ماه در دو گروه به میزبانی لائوس برگزار می‌شود و ایران در گروه A با تیم‌های استرالیا، لائوس و ویتنام به رقابت می‌پردازد.

تیم‌های چین، بنگلادش، فیلیپین و میانمار نیز در گروه B حضور دارند. تنها دو تیم اول هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند تا با ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی و تایلند (میزبان) که به صورت مستقیم در مرحله نهایی حضور دارند، رقابت کنند.

دیدگاه تان را بنویسید