ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با الدحیل

تیم استقلال در نخستین هفته از لیگ قهرمانان آسیا بعد از ظهر امروز در دوحه با الدحیل دیدار می‌کند و وینفرد شفر می‌کوشد تا بهترین ترکیبش را برای این بازی انتخاب کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آبی پوشان تهران در اولین هفته از رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ امروز سه شنبه در قطر میهمان الدحیل هستند و سرمربی آبی‌ها می‌کوشد تا از بین داشته‌هایش، بهترین ترکیب را برای این دیدار انتخاب کند.

با توجه به حضور سید مهدی رحمتی در اردوی قطر، شانس کاپیتان آبی پوشان نسبت به رقیب جوانش برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر است. به خصوص که رحمتی آماری قابل توجه در لیگ برتر از خود به جای گذاشته و دارای کمترین گل خورده و بیشترین کلین شیت در این فصل است.

شفر در این فصل ترکیب‌های متفاوتی را در قلب دفاعی آبی پوشان به کار گرفته است، اما احتمال این که زوج امروز خط دفاعی آبی پوشان متشکل از پژمان منتظری و محمد دانشگر باشد زیاد است.

وریا غفوری که یکی از آماده‌ترین بازیکنان دو فصل اخیر آبی پوشان است، به احتمال زیاد در پست اصلی خودش که دفاع راست باشد قرار می‌گیرد.

اگر روزبه چشمی و علی کریمی محروم و مصدوم نبودند، مدافع چپ امروز استقلال امید نورافکن بود. اما بدیهی است که نورافکن امشب زوج فرشید باقری در مرکز زمین باشد و احتمال این که شفر از بین گزینه‌هایی که برای پست دفاع چپ دارد امروز به آرمین سهرابیان بیشتر اعتماد کند نیز بیشتر است. به خصوص که این بازیکن می‌تواند در مواقع لزوم به قلب دفاع هم اضافه شود.

آیاندا پاتوسی و فرشید اسماعیلی نفراتی هستند که احتمال عبور از آنها در خط میانی بسیار اندک است و تنها در صورتی که مشکل پزشکی داشته باشند از ترکیب ثابت دور می‌شوند.

گادوین منشا هم قطعاً در ترکیب آبی پوشان قرار خواهد گرفت و فقط نحوه استفاده از او ممکن است در طول جریان بازی تغییر کند. چه بسا منشا بازی را به عنوان وینگر آغاز کند اما در جریان بازی دقایقی هم در نقش مهاجم سایه و حتی مهاجم نوک به کار گرفته شود.

تنها ابهام در ترکیب آبی پوشان جایی خواهد بود که پیش از این اللهیار صیادمنش جای ثابتی در آن پیدا کرده بود که این بازیکن جوان به دلیل مصدومیت امکان همراهی آبی پوشان را ندارد.

مرتضی تبریزی و اسماعیل گونکالوس نزدیک‌ترین گزینه‌ها به ترکیب اصلی آبی پوشان می‌باشند که البته با توجه به آمادگی بیشتر بدنی تبریزی و تجربه بالاتر وی در لیگ قهرمانان آسیا این بازیکن می‌تواند شانس بیشتری نسبت به گونکالوس برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی داشته باشد.

نزدیک‌ترین گمانه زنی به ترکیب اصلی آبی پوشان می‌تواند این باشد:

سید مهدی رحمتی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، محمد دانشگر، امید نورافکن، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی، گادوین منشا و مرتضی تبریزی (ایسما).

 

دیدگاه تان را بنویسید