قهرمان وزنه برداری جام فجر: در مسابقات آسیایی بهتر کارمی کنم

وزنه بردار قهرمان جهان گفت: روی هم رفته 20 روز تمرین خوب داشتم و در مسابقات قهرمانی آسیا بهتر کار می کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی هاشمی پس از کسب عنوان قهرمانی جام فجر در مورد عملکردش بیان کرد: همانطور که مربیان هم می‌دانند آسیب دیدگی‌هایی از ناحیه کمر داشتم و روی هم رفته فقط ۲۰ روز به صورت خوب تمرین کردم. به این رکوردهایی هم که در جام فجر زدم در تمرینات حمله نکرده بودم. درست است در حرکت دوضرب جا ماندم اما در مسابقات آسیایی بهتر کارمی کنم.

هاشمی در مورد مشکل افزایش وزنی که داشت نیز گفت: دارم تلاشم را می‌کنم وزنم بالا بیاید. وزنم در این مسابقات ۱۰۶.۵ بودم. وزنم خیلی سخت بالا می‌رود و با دکتر تغذیه مشورت می‌کنم تا وزنم اضافه شود. هدف من المپیک است از این رو کم کم جلو می‌روم و در المپیک به وزن ایده‌ال می‌رسم.

او در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند رقابت دسته ۱۰۹ کیلوگرم بهترین مسابقه جام فجر بود، تاکید کرد: دسته ۸۱ کیلوگرم هم خیلی خوب بود. رقابت دسته ۱۰۹ کیلوگرم، درست است پنج شش نفر شرکت کننده داشت اما سه نفرمان جزو بهترین وزنه برداران دنیا بودیم. وزنه بردار لتونی در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ سوم شد. کیا قدمی هم خوب پیشرفت می‌کند و به نظرم سطح رقابت در دسته ۱۰۹ کیلوگرم خوب بود.

قهرمان وزنه برداری جهان در پاسخ به این پرسش که چقدر برای خودش شانس قائل است که در المپیک شرکت کند، تصریح کرد: من تلاشم را می‌کنم اما هر کسی در این اردو هست زحمت می‌کشد. فدراسیون جهانی هم بر اساس رنکینگ نفرات را انتخاب می‌کند و انتخاب نفرات دست فدراسیون نیست. همه بچه‌ها دارند زحمت می‌کشند و لیاقت دارند به المپیک بروند.

 

دیدگاه تان را بنویسید