منصوریان: عملاً ۱۰ به ۱۱ بازی می‌کردیم/ می‌دانستیم حریف عراقی برای یک امتیاز می‌آید

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: می‌دانستیم حریف عراقی برای یک امتیاز می‌آید و این مساوی مثل سه امتیاز برایش مهم باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا منصوریان بعد از تساوی بدون گل مقابل الزورا عراق گفت: می‌دانستیم حریف عراقی برای یک امتیاز می‌آید و این مساوی مثل سه امتیاز برایش مهم باشد و امروز قاعده فوتبال شرایط دیگری داشت و وقتی گل نزنی ممکن است روی یک پاس به عقب ممکن بود کل بازی را از دست بدهیم.

وی افزود:‌ فوق‌العاده از عملکرد بازیکنانم مثل دفعه قبل راضی هستم اما ما حتماً باید گلزنی کنیم.  چند بازیکن جوان را در ترکیب تیم‌مان وارد کردیم اعتقادم براین است که اگر گل نزنیم ممکن است تنبیهات بزرگ‌تر به سراغ‌تان بیاید در کل یک ضد حمله به حریف دادیم که ممکن بود گلزنی کنند اما بقیه جریان بازی دست ما بود و رشید مظاهری اصلاً در مسابقه نداشتیم و عملاً ۱۰ به ۱۱ بازی می‌کردیم رشید روز سبکی را پشت‌سر گذاشت همین الان هم فردا تحت هر شرایطی تمرین می‌کند زیرا روز خیلی سبکی را پشت‌سر گذاشت. فقط یک موقعیت صددرصد را به اشتباه داشتیم به آنها می‌دادیم چند موقعیت گلزنی داشتیم که گل نزدیم. با توجه به اینکه در تورنمنتی سنگین‌تر از لیگ‌مان هستیم باید باهوش‌تر بازی کنیم. در مجموع خدا را شکر می‌کنم که تمام بازیکنان‌مان سالم هستند. راهی جز تلاش، تلاش و تلاش نداریم به خصوص اینکه برنامه بازی‌ها فشرده است که باید با تغییر ترکیب به میدان برویم پس فردا دوباره باید سوار هواپیما شویم.

وی در مورد اینکه سبک بازی ذوب‌آهن در آسیا و لیگ خیلی متفاوت است و اگر مثل آسیا در لیگ بازی کنید جایگاه ذوب‌آهن خیلی بهتر می‌شود، عنوان کرد: اواخر بازی و عرض تیم حریف کاملاً بسته بود و باید از کناره‌ها ارسال می‌کردیم تا به گل می‌رسیدیم. ما حتماً باید با ۲ مهاجم بازی می‌کردیم زیرا با تک مهاجم ممکن است سخت به گل برسیم. مهم‌ترین آبشن تیم ما این است که ابتدا به گل برسیم. وقتی به گل می‌رسیم جریان بازی برای ما تغییر می‌کند. اما بازیکنان ما به دلیل اینکه در دیسپلین بازی خودشان می‌مانند و از آن خارج نمی‌شوند قابل احترام هستند ولی فشردگی خط دفاع حریف به ما اجازه نمی‌داد که راحت عبور کنیم باید کار ترکیبی انجام می‌دادیم که این کار را فوق‌العاده خوب انجام دادیم فقط در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم.

ادامه دارد...

 

دیدگاه تان را بنویسید