کامیابی‌نیا: قهرمانی در آسیا هدف پرسپولیسی‌ها است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خودمان را برای رویارویی با پاختاکور آماده کرده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کمال کامیابی‌نیا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان گفت:‌ خیلی خوشحالم که لیگ قهرمانان شروع شده است. ما خودمان را آماده بازی با پاختاکور کرده‌ایم و از آنجا که نتایج فصل گذشته را تکرار کنیم و لذت ببریم.

کامیابی‌نیا گفت: سال گذشته شرایط خوبی نداشتیم اما همه بچه‌ها همت کردند. باشگاه برای ما زحمت کشید و شرایط را برای ما فراهم کرد تا بهترین بازی‌ها را انجام دهیم. فردا با تیم ملی ازبکستان بازی داریم. آنها ۸ ملی‌پوش دارند روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم و به این سه امتیاز نیاز داریم.

وی در خصوص اینکه آیا تفکر قهرمانی آسیا بین بازیکنان این تیم وجود دارد، گفت: سوال خوبی پرسیدید. این مسئله در تفکر بچه‌ها هست و امسال هدف ما قهرمانی در آسیاست. وقتی در نیم نهایی دوسال قبل مقابل الهلال ربستان در نیمه نهای حذف شدیم موفق شدیم سال گذشته در این مسابقات فینالیست شویم و امسال هم استارت زدیم تا با همت بازیکنان و تفکرات کادر فنی و همچنین حمایت هواداران بتوانیم به قهرمانی آسیا که هدف ماست برسیم. امیدوارم به مرحله پایانی برسیم تا یک اتفاق خوب برای کشور رخ دهد تا باز هم روی تیم‌های ایرانی حساب کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید