نیمار: دلم برای مسی و سوارز تنگ می شود/ امباپه مثل برادرم است

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در مورد دوران حضور خود در ترکیب بارسا و رفاقت با لیونل مسی سخن گفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نیمار تابستان قبل و به عنوان گران ترین بازیکن همه ادوار از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد اما حالا روایاتی جالب از روزهای ابتدایی حضور در نوکمپ و آغاز دوستی با لیونل مسی دارد.

نیمار برزیلی در مورد رابطه عمیق خود با لئو مسی در سالهای حضور در نوکمپ گفت: "لیونل مسی یک مرد خاص برای من در بارسلونا بود و من همیشه این داستان را به همه می گویم.

 

درست در لحظه ای که من بیشتر از همیشه به حمایت نیاز داشتم، ستاره ای از تیم بارسلونا، بهترین بازیکن جهان نزد من آمد، دستم را گرفت و به من گفت، اینجا باید خودت باشی، خوشحال باشی، تو باید همان به همان بازیکن سانتوس تبدیل شوی و از من یا دیگران نترسی، من اینجا هستم که به تو کمک کنم.

یک بار و بین نیمه یکی از بازی های بارسلونا، من قادر به ارائه بازی خودم نبودم و داشتم در رختکن گریه می کردم، اما مسی دوباره از من حمایت کرده و به من گفت زمانی که بترسی شرایط پیچیده تر می شود و تو مرتکب اشتباهات بیشتری می شوی. به خودم گفتم اگر لئو اینگونه می گوید، چرا که نه. از مقطعی که دوستی ما آغاز شد من دیگر احساس آرامش می کردم.

ما همیشه با هم گفت و گو و شوخی می کنیم و من دلم برای مسی و سوارز تنگ می شود. این دو برای هر آنچه که برایم انجام دادند در قلب من خواهند ماند. زمانی که مسی در مورد بازگشت من به بارسلونا صحبت می کند، من نفسی عمیق می کشم و به خود می گویم دوران خوبی آنجا داشتم. اما حالا من در پاریس به دنبال چالش های دیگری هستم."

کیلیان امباپه؟ "رابطه من با او در داخل و خارج از زمین در بهترین حالت ممکن است. من امباپه را پسر طلایی صدا می زنم و به نظرم او روزی تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان در تاریخ فوتبال خواهد شد . من همیشه سعی می کنم در بهترین شرایط به او کمک کنم.

امباپه در مورد همه چیز در تمرینات با من صحبت می کند و رابطه ما مثل دو برادر است. ما حسادتی به هم نداریم و همکاری فوق العاده ای در زمین داریم؛ مانند چنین رابطه ای را من با لیونل مسی در باسلونا داشتم."

اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال نیمار در تابستان پیش رو به رئال مادرید مطرح شده است اما ستاره برزیلی ضمن بیان این موضوع که هیچ کس از آینده خبر ندارد، مدعی شد فعلا از حضور در پاری سن ژرمن رضایت دارد.

آیا من علاقمند به انتقال به رئال مادرید هستم؟ آنها یکی از بزرگترین باشگاه های جهان هستند و نام هر بازیکنی که برای انتقال به رئال مادرید مطرح بشود آن بازیکن برای حضور در این تیم تحریک می شود اما به خدا قسم من هرگز تا به حال در مورد بازی کردن برای رئال مادرید صحبت نکرده ام. من در پاریس خوشحال بوده و شرایط خوبی دارم، اما در مورد آینده هیچ کس چیزی نمی داند.

قطعا رئال مادرید تیمی بزرگ و یکی از بهترین باشگاه های جهان است و من نیز احترام زیادی برای آنها قائل هستم، اما امروز من خودم را در پاریس می بینم.

 

هدف من این بود که برای بارسلونا بازی کنم، این رویای من بود که به آن رسیدم و این مسئله را همه می دانند. از زمانی که بچه بودم در این رویا به سر می بردم و در نهایت به هدفم رسیدم. زندگی فوتبالیست بسیار سریع می گذرد و ممکن است اتفاقاتی در لحظات غیر منتظره رخ دهد، هیچ کس نمی داند فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. امروز من در پاریس بسیار خوشحال هستم و تمام فکر و ذکر این باشگاه است. در حال حاضر نمی خواهم پاریس را ترک کنم اما هیچ کس نمی داند سه ماه دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد."

 

دیدگاه تان را بنویسید