رئیس نظام مهندسی ساختمان تهران خبر داد:

افزایش 25 درصدی تعرفه خدمات مهندسی ساختمان در تهران

تعرفه خدمات مهندسی ساختمان در تهران 25 درصد گران شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس کارودرآمد جی پلاس؛ رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران  پس از جلسه صبح امروز هیئت پنج نفره استان تهران اعلام کرد: اعضای جلسه با افزایش تعرفه خدمات مهندسی به میزان 25 در صد نسبت به تعرفه سال 1396 موافقت نمودند.

طاهری افزود : این هیات، با پیگیری سازمان نظام مهندسی استان تهران تشکیل شد و موضوع تعرفه مورد بررسی کارشناسی و در نهایت تصویب قرار گرفت.

وی با قدردانی از وزیر راه و شهرسازی برای مساعدت در تحقق یکی از درخواست‌های مهم جامعه مهندسی مبنی بر واقعی شدن تعرفه خدمات مهندسی بر اساس تورم عمومی کشور، از تلاش‌های هیات رییسه این سازمان و اعضای هیات مدیره دوره هشتم نظام مهندسی تهران برای حل مشکلات مهندسان و اجرای کامل مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازها خبر داد و ابراز امیدواری کرد: سایر دغدغه های جامعه مهندسی نیز به نحو مقتضی حل و فصل می شود و این میزان افزایش، حداکثر اختیارات هیئت پنچ نفره استان تهران بوده است که پس از قریب به سه سال عدم تشکیل جلسات به تصویب اعضاء رسیده است.

رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران خاطر نشان کرد: استان تهران اولین استان کشور است که پس از دستور وزیر راه و شهرسازی نسبت به افزایش خدمات مهندسی ساختمان اقدام کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید