در گفت و گو با جی پلاس؛

جهانبخش: فقط چند سانتیمتر با گلزنی در لیگ برتر فاصله داشتم!/ در برایتون توقعات از من بالاست

علیرضا جهانبخش درباره آخرین وضعیتش در برایتون گفت: اینجا توقعات از من بالاست و مصدومیتم خیلی من را عقب انداخت و برای موفقیت به زمان بیشتری نیاز دارم.

لینک کوتاه کپی شد

خیلی ها می گویند هنوز زمان آن نرسیده که جهانبخش بتواند توانایی های خودش برای برایتون را در معرض نمایش بگذارد. او هنوز پایش به گلزنی باز نشده و در بازی با هادرسفیلد هم بدشانس بود که شوتش به تیرک دروازه برخورد کرد. در ادامه گفت و گوی خبرنگار ورزشی جی پلاس با علیرضا درباره آخرین وضعیتش در تیم انگلیسی را می خوانید:

علیرضا خیلی بدشانس بودی که فرصت گلزنی ات مقابل هادرسفیلد تبدیل به گل نشد!

دیگر این بدشانسی ها در فوتبال هست. اگر ضربه ام چند سانتی متر پائین تر بود تبدیل به گل می شد ولی این اتفاق رخ نداد. خودم واقعا فکر کردم توپم گل می شود. حتی کمی زیر طاق خورد. ولی این چیزها در فوتبال طبیعی است. گاهی توپت گل می شود و گاهی هم نمی شود.

تو از این شوت ها زیاد در فوتبال هلند می زدی. اما آنجا خوش شانس تر بودی.

فوتبال هلند و انگلیس تفاوت زیادی دارند. طبیعتا در آنجا من آزادتر بودم. از سویی دیگر می دانید که بهترین ها در انگلیس جمع هستند. بازی ها فیزیکی است و مدافعان بسیار قدرتمند هستند. من تلاش کردم تا از نظر فیزیکی قوی تر شوم و بتوانم خودم را با شرایط جدید وفق بدهم. 

یعنی به زمان بیشتری نیاز داری؟

بله. خدا را شکر فعلا همه چیز خوب پیش رفته ولی به زمان بیشتری نیاز دارم.

جهانبخش کی می تواند گلزنی کند؟

 قطعا دوست دارم پایم به گلزنی باز شود. بدشانسی بود که در بازی قبلی گل نزدم. خودم می دانم که اینجا توقعات از من بالاست. به هر حال فصل گذشته  آقای گل لیگ هلند شدم. اینجا هم تلاشم را می کنم. منتهی مصدومیتی داشتم که خیلی من را عقب انداخت. الان در حال تلاش هستم. می خواهم در بهترین فرمم باشم. انشاءالله که در بازی های بعدی بتوانم هم گل بزنم و هم بازی های خوبی انجام دهم. از مردم ایران هم تشکر می کنم چون می دانم که برای موفقیت من کلی دعا می کنند. امیدوارم که بتوانم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

 

دیدگاه تان را بنویسید