کاپیتان ذوب آهن: امیدوارم از گروه‌مان صعود کنیم

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، تیمش آماده رویارویی با الزورای عراق در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قاسم حدادی‌فر پیش از دیدار ذوب‌آهن مقابل الزورای عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما از دو بازی سخت پلی‌آف به اینجا رسیده‌ایم. در این چند وقت فشار زیادی روی ما بود، اما توانستیم ریکاوری کنیم و آماده بازی فردا هستیم. امیدوارم بتوانیم خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنیم. بازیکنان حریف تکنیکی و خوب هستند، اما تلاش می‌کنیم با حمایت هواداران و تلاش کادر فنی و بازیکنان بازی خوبی انجام دهیم.

 وی در مورد اینکه موفقیت در دو دیدار مرحله پلی‌آف چقدر به ذوب‌آهن برای پیروزی در دیدار فردا کمک خواهد کرد، گفت: ما تیم جوانی داریم. این دو بازی به ما برای تقویت ذهنی و روحی بازیکنان کمک کرد تا در شرایط بازی قرار بگیرند. ما فشار زیادی را تحمل کردیم، اما از نظر ذهنی و روحی آماده هستیم. تنها کمی مشکل بدنی داریم، چون هر سه روز بازی می‌کنیم. امیدوارم با همه توان بازی کرده و آن چیزی را که مربیان می‌خواهند، انجام دهیم، چون بازی سختی داریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین خاطر نشان کرد: با این حال، تیم جوانی داریم و در حال حاضر این مسئله پشتوانه‌ای برای فرداست و در حال گذر از دوره‌ای سخت هستیم. مطمئن باشید در آینده تیم و شرایط بهتری از ذوب‌آهن خواهیم دید.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره قدرت خط هافبک الزورای عراق تصریح کرد: می‌دانیم فوتبال عراق قدرتی است و بازیکنان این کشور تکنیکی و فیزیکی هستند. می‌دانیم بازی مشکلی داریم و فضای وسط زمین هم سخت خواهد بود، چون یارگیری من تو من را داریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با تدابیری که مربیان به خرج می‌دهند، بتوانیم گام خوبی برداریم. بازی مهمی است و امیدوارم بتوانیم اولین بازی در آسیا را با پیروزی به پایان برسانیم و در نهایت از گروه‌مان صعود کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید