رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دانکلوف – بلغارستان؛

یزدانی راهی نیمه‌نهایی شد/ حسن یزدانی و هادی در یک‌چهارم

مصطفی حسین‌خانی به دیدار رده‌بندی وزن 74 کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان راه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان که از ظهر دیروز (جمعه) در شهر روسه آغاز شده است و جزء مسابقات سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود، مصطفی حسین‌خانی نماینده کشورمان در 74 کیلوگرم پس از پیروزی در مسابقه شانس مجدد که بعد از ظهر امروز (شنبه) برگزار شد، راهی دیدار رده بندی شد.

حسین خانی در دور نخست مقابل واسلی میخایلوف از اوکراین با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و در دور دوم نیز با نتیجه 16 بر 6 ماکسیم واسیلیوگلو از رومانی را شکست داد، اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بکزاد عبدالرحمن اف، دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد که با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال، حسین‌خانی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در مسابقه شانس مجدد با نتیجه 2 بر یک از سد سنور دمیرتاش، دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ترکیه گذشت تا امشب برای کسب مدال برنز به مصاف یاکوب گور، دارنده مدال نقره و برنز جهان از ترکیه برود.

در مسابقات 5 وزن دوم نیز حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم در نخستین مسابقه خود با نتیجه ۱۱ بر صفر دومینیک ابونادر، دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از لبنان را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر احمد ماگامایف از بلغارستان را مغلوب کرد. یزدانی در مسابقه سوم نیز در کمتر از 3 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر از سد عظمت دولت بیکوف، دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از قزاقستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد تا به مصاف روسلان عبداله یف روس برود.

رضا یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز در دور اول آبراهام کونیدو کشتی‌گیر کوبایی‌الاصل ایتالیا را با نتیجه 10 بر 6 مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز در حالی‌که ۱۱ بر ۲ از نوراف کشتی‌گیر مقدونیه‌ای پیش بود با ضربه فنی به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد. یزدانی در مسابقه سوم نیز با نتیجه 9 بر یک از سد فاتح یاشارلی از ترکیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف والری آندرتسیف، دارنده مدال نقره المپیک 2012 و برنز جهان از اوکراین می رود. یزدانی در لندن در مرحله نیمه‌نهایی بدلیل مصدومیت مغلوب این کشتی‌گیر شده بود و این دیدار می‌تواند جنبه انتقامی داشته باشد.

پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 10 بر صفر از سد میچائیل کوسوی از آمریکا گذشت. وی در دور بعد نیز مقابل ژی وی دنگ، دارنده مدال نقره جهان از کشور چین با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. هادی در این مرحله به مصاف نیکولاس گویازدوفسکی، دارنده مدال برنز جهان از آمریکا می رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید