داورزنی: در انتخابات فدراسیون‌ها بی‌طرف هستیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان بر بی‌طرف بودن این نهاد در انتخابات فدراسیون‌های مختلف تاکید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا داورزنی در نشست حوزه ورزش قهرمانی وحرفه ای با میرحسینی مدیر شبکه رادیویی ورزش و تهیه کنندگان و کارشناسان این شبکه پیش از ظهر امروز برگزار شد، اهمیت انتخابات فدراسیون های ورزشی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برخی قضاوت ها در خصوص این که گفته می شود ،گزینه وزارتخانه، کاملا اشتباه است و وزارت ورزش و جوانان رویکرد بی طرفانه ای نسبت به برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: آنچه مسلم است برخی از کاندیداها قبل از ثبت نام با حوزه معاونت ورزش قهرمانی یا شخص من هم مشورت می کنند که ما موافق حضور همه کسانی هستیم که به نوعی احساس کردند می توانند به توسعه آن رشته کمک کنند. از طرفی در بسیاری از فدراسیون ها هم همکاران‌مان به عنوان کاندیدا حضور دارند که به هیچ وجه از طرف ما حمایتی صورت نمی گیرد و بهترین قاضی هم اعضای مجمع هستند که می توانند شهادت هستند هیچ توصیه ای برای رای دادن به هیچ کاندیدایی از طرف وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته است.

داورزنی با اشاره به برگزاری مجامع انتخاباتی قبل از برگزاری مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک و مجامعی که بدلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان و همچنین پایان دوره چهارساله برگزار شده است، اظهار داشت: سلامت برگزاری کلیه مجامع انتخاباتی در دولت تدبیر امید بی نظیر بوده است و همگی در نهایت آرامش برگزار شد.

داورزنی تاکید کرد: بعد از انتخابات فدراسیون های ورزشی هر کاندیدای با اقبال اعضای مجمع مواجه شود قطعا با حمایت وزارت ورزش و جوانان هم همراه خواهد بود.

در این نشست میرحسینی مدیر شبکه رادیویی ورزش ،نگاه این شبکه به ورزش را استراتژیک دانست و تصریح کرد: آنچه مسلم است برای رشد و شکوفایی ورزش و برطرف شدن مشکلات حوزه ورزش نیازمند نگاه استراتژیک هستیم و اعتقاد داریم مشکلاتی که در اقتصاد ورزش ،مدیریت ورزش و فرهنگ ورزش وجود داشته بدلیل عدم وجود نگاه استراتژیک بوده به همین دلیل شبکه رادیویی ورزش در قالب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سال 98 پلان تخصصی تری دارد.

مدیر شبکه رادیویی ورزش رویکرد مطالبه گری،شفاف سازی و بی طرفی را در این شبکه مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: رادیو به دلیل ریشه دار بودن و توجه ویژه مردم ،فرصت خوبی برای جامعه ورزش است تا با بهره گیری از آن برای حل مشکلات ورزش کشور چاره اندیشی کنیم.

در ابتدای این نشست، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت ارتباط بدنه اجرایی و بدنه رسانه‌ای ورزش کشور اظهار داشت: رادیو ورزش به دلیل نگاه تخصصی به عرصه ورزش به پیشرفت ورزش کشور کمک کرده و اکنون نیز مدیران سطوح مختلف این وزارتخانه رسانه ای و پاسخگو هستند و بدون شک این وزارتخانه رسانه ای ترین دوران خود را سپری می کند. نشست های تخصصی بین مدیران رادیوو مدیران وزارتخانه می تواند به شناخت بیشتر از چالش های ورزشی منجر شود تا سرعت پیشرفت ورزش شدت پیدا کند.

در این نشست منصوریان ،شکری، خسرو والی زاده، مازیار مهرانی ، محمد کاظمی و محمدخانی به بیان دیدگاه های خود پیرامون حوزه ورزش کشور پرداختند.

دیدگاه تان را بنویسید