احمد نورالهی: زمین خوبی برای تمرین نداریم

هافبک تیم پرسپولیس گفت: امسال می‌خواهیم در آسیا موفق باشیم و این مسئله به همدلی همه نیاز دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احمد نوراللهی در حاشیه تمرین امروز این تیم و در مورد اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: این بازی برای ما مهم است. با توجه به اینکه حریفان سرسختی در این گروه داریم، به سه امتیاز این بازی نیاز داریم. امیدوارم که روز سه‌شنبه مقابل پاختاکور موفق باشیم.

نوراللهی در پاسخ به این سوال که آیا امسال هم به عنوان مدعی قهرمانی وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند، گفت: ما پارسال تا فینال رفتیم، اما مشکلات زیادی داشتیم که همه آنها را می‌دانند. امسال می‌خواهیم موفق باشیم و این مسئله به همدلی همه ما یعنی هواداران، باشگاه، مربیان و بازیکنان نیاز دارد. امیدوارم روز سه‌شنبه و مقابل پاختاکور خودمان را نشان بدهیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس در خصوص کیفیت زمین تمرین این تیم گفت: شرایط را می‌دانید. زمین خوبی نداریم، پرسپولیس تیمی است که روی زمین خوب بازی می‌کند، اما ما فقط در ورزشگاه آزادی یک زمین خوب داریم که می‌توانیم روی آن بازی کنیم. در آسیا شرایط بهتر است، امیدوارم این مشکلات برطرف شوند، مدیریت هم قول داده که مشکلات را مرتفع کند، امیدوارم هرچه زودتر یک زمین خوب پیدا کنند تا بتوانیم خوب تمرین کنیم و نمایش خوبی در بازی‌ها داشته باشیم.

وی در خصوص فشردگی برنامه بازی‌های لیگ گفت: فکر می‌کنم برای بازی با سپیدرود بود که از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دبی رسیده بودم و هافبک دفاعی نداشتیم. به آقای برانکو زنگ زدم و گفتم که می‌توانم به تیم کمک کنم. خدا را شکر بازی کردم و توانستم به تیم کمک کنم و به جمع ۴ تیم رفتیم. همه بچه‌ها با درد و مصدومیت کار می‌کنند. امیدوارم که ریکاوری خوبی داشته باشیم و کسی هم در ادامه مصدوم نشود.

 

دیدگاه تان را بنویسید