یوونتوس و پرداخت ۳۷ میلیون یورو به دلالان فوتبال

بانوی پیر برای خرید بازیکنان جدیدش در فصل جاری هزینه قابل توجهی را به عنوان حق کمیسیون پرداخته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، باشگاه یوونتوس در تابستان سال 2018برای خرید بازیکنان جدیدش رقمی معادل 37 میلیون یورو صرف پرداخت حق کمیسیون مدیر برنامه‌های این بازیکنان کرده است که نزدیک به نیمی از آن (16 میلیون یورو) صرفاً برای خرید امره جان بوده است، هافبکی که اسماً به عنوان بازیکن آزاد از لیورپول به راه‌راه‌پوشان تورین پیوست.

طبق گزارشی که پایگاه خبری «کالچو ای‌فیانتزا» منتشر کرده است، اینتر برای کشاندن امره جان به تورین به مدیر برنامه‌های او 15.86 میلیون یورو پرداخته است. در همین حال ژرژ مندز مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو نیز برای بردن این بازیکن پرتغالی به یووه 11.5 میلیون یورو حق کمیسیون گرفته است.

علاوه بر این ارقام، یوونتوس تابستان سال گذشته رقمی معادل 2.22 میلیون یورو هم به مدیر برنامه‌های میرالم پیانیچ پرداخت تا قرارداد او را تا ماه ژوئن سال 2023 تمدید کند.

البته این ارقام به صورت یکجا از خزانه پرداخت نشده و قرار است که در طول مدت زمان حضور آنها در کنار بانوی پیر به صورت اقساطی به مدیران برنامه‌های آنها پرداخت شود.

در حالی که جذب رونالدو و امره جان و تمدید قرارداد پیانیچ، بابت پرداخت حق کمیسیون مدیران برنامه‌ این بازیکنان، هزینه سنگینی روی دست باشگاه یوونتوس گذاشته، بانوی پیر به مدیر برنامه‌های لئوناردو بونوچی برای برگرداندن این مدافع میانی ایتالیایی از میلان به تورین تنها 200 هزار یورو هزینه کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید