نعمتی: فعلا که پولی ندیدیم!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چون مدعی قهرمانی هستیم و در نیمه نهایی جام حذفی حضور داریم فشار روی تیم ما زیاد است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیامک نعمتی پس از برتری پرسپولیس مقابل نفت آبادان گفت: امروز بازی خوبی انجام شد و ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که نشد ولی مهم این بود که قبل از بازی‌های آسیایی با روحیه خوب وارد مسابقات شویم.

وی در خصوص اینکه آیا این گل نزدن‌های بازیکنان نگران کننده نیست، گفت: نه اینگونه نیست. امروز زمین خیس بود و ما فکر نمی‌کردیم باران بیاید. در بازی‌های آینده با تعداد گل‌های بیشتری زمین را ترک می‌کنیم.و

خبرنگاری گفت: سیدجلال حسینی معتقد است خیلی‌ها نمی‌خواهند پرسپولیس برای سومین بار قهرمان شود که نعمتی پاسخ داد صد در صد. برای آنکه پرسپولیس برای سومین بار قهرمان نشود کارهایی انجام می‌دهند ولی ما قدرت ادامه می‌دهیم.

خبرنگار دیگری گفت: شما چرا هیچ وقت نمی‌گویید چه کسانی اجازه نمی‌دهند پرسپولیس قهرمان شود که نعمتی پاسخ داد من در مورد این مسائل صحبت نمی‌کنم و نمی‌خواهم در مورد تیم‌های دیگر حرفی بزنم. در هر صورت فشار روی تیم ما زیاد است چونت امسال مدعی قهرمانی هستیم و در نیمه نهایی جام حذفی قرار داریم. قطعا این مسائل روی تیم ما فشار وارد می‌کند.

نعمتی در کارت زردی که گرفت گفت:‌تمام کارت‌هایی که گرفتم مربوط به نیم فصل اول بود اما انصافا می‌شد داور در این صحنه به من کارت ندهد. من اشتباه کردم و قبول دارم اما صحنه صحنه‌ای نبود که داور کارت بدهد.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس با پاختاکور گفت:‌ما هنوز این تیم را آنالیز نکردیم ولی از فردا برای پاختاکور تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص حل مشکلات مالی پرسپولیس گفت: ما که هنوز چیزی ندیدیم امیدوارم که مطالبات ما را بریزند.

 

دیدگاه تان را بنویسید