مهاجری: مهاجمان درجه یک از ایران رفته‌اند

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی کیفیت نداشت و دلیل اصلی آن شرایط جوی بود، باد نمی‌گذاشت کار دو تیم شکل بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز بعد از تساوی مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی کیفیت نداشت و دلیل اصلی آن شرایط جوی بود. باد نمی‌گذاشت کار دو تیم شکل بگیرد. در این شرایط اشتباه و عدم تمرکز باعث می‌شود بازی به خوبی پیش نرود. نیمه دوم شدت باد بیشتر شد.

مهاجری افزود: با اینکه شاریط سخت بود بازی خوبی را دیدیم. اگر موقعیت‌های ما گل می‌شد این موضوع می‌توانست شرایط ما را بهتر کند و به شرایط مسابقه بازگرداند. شاید ذوب‌آهن صاحب موقعیت‌های بیشتری بود اما دفاع ما امروز بسیار کم اشتباه ظاهر شد. در این شرایط جوی از هوادارانی که آمدند تشکر می‌کنم و برای ذوب‌آهن نیز در جام باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی ماشین‌سازی درباره برنامه‌های سال آینده، خاطرنشان کرد: هنوز صحبتی درباره سال آینده نشده است. صحبت‌ها این بوده که مالک قرار است سال آینده هم تیمداری کند. تمرکز من فعلا روی بازی است. امیدوارم با توجه به محدودیت‌های خط حمله و اینکه نتوانستیم بازیکنی که شرایط ما را تغییر دهد جذب کنیم، به هدف‌گذاری‌مان که ارائه فوتبال خوب است برسیم. البته ما نیم‌فصل چند بازیکن خوب گرفتیم تا الان هم نتایج بدی کسب نکردیم. امیدوارم بین 7-8 تیم بالای جدول باشیم.

سرمربی ماشین‌سازی درباره کم گل بودن بازی، خاطرنشان کرد: مهاجمان درجه یک از ایران رفته‌اند. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر فوتبال، قبلا بازیکنی می‌آوردیم که 100 میلیون تومان بود اما الان بخواهیم بازیکن بگیریم باید 2.5 میلیارد بدهیم. بازیکنانی که می‌توانستند شرایط فوتبال را تغییر دهند رفته‌اند.


مهاجری خاطرنشان کرد: بحث امروز بحث ساختار فوتبال ماست. چند باشگاه برای تیم پایه ارزش قائل هستند؟ چند بازیکن پایه به تیم بزرگسالان آمده‌اند؟ ما جایگزین نداریم و اگر به فوتبال پایه توجه نکنیم در این صورت تیم‌ها فقط مصرف کننده خواهند بود.

وی درباره داوری هم گفت: داوری واقعا زحمت کشید و مشکل خاصی نبود.


مهاجری درباره هواداران، عنوان کرد: اندک هوادارانی که آ‌مدند دستشان را می‌بوسم آنها انگیزه ما را برای کار کردن بیشتر کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید