برد استقلال مقابل فولاد خوزستان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال با برتری شاگردان وینفرد شفر خاتمه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال در آغاز هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز و به قضاوت سیدمهدی سیدعلی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. منشا (15) و پاتوسی (39) برای استقلال و حسن بیت سعید (38) برای فولاد گلزنی کردند.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت‌سعید، مهدی زبیدی، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، میلاد بدرقه، رضا میرزایی و ناکافومی آگاهوشی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، امید نورافکن، اللهیار صیادمنش، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی و گادوین منشا.

دقیقه 6: ارسال عارف آغاسی با اشتباه مدافعان استقلال به مهدی زبیدی رسید، اما این بازیکن نتوانست کاری از پیش ببرد.

دقیقه 15: ارسال خوب فرشید باقری به پشت مدافعان فولاد به گادوین منشا رسید و این بازیکن با ضربه تک ضرب به زیبایی دروازه حریف را باز کرد تا استقلال با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه 17: در شلوغی پشت محوطه جریمه استقلال، توپ به حسن بیت سعید رسید که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه سیدحسین حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 19: محمد دانشگر با خطا روی بازیکن فولاد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 34: رضا میرزایی بازیکن فولاد به دلیل خطا روی دانشگر از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 38: پاسکاری فولادی‌ها در محوطه جریمه به حسن بیت سعید رسید و این بازیکن گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 39: استقلال صاحب ضد حمله شد که پاس منشا به پاتوسی رسید و این بازیکن گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند. پاتوسی در سه دیداری که برای استقلال به میدان رفته موفق به گلزنی شده است.

استقلال تا قبل از این دیدار با 34 امتیاز در رده چهارم و فولادی‌ها با 25 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید