راموس از سوی یوفا توبیخ شد

اتحادیه فوتبال اروپا کاپیتان اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید را به خاطر حرکت جنجالی‌اش در مصاف خارج از خانه مقابل آژاکس توبیخ کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پی انتشار برخی گزارش‌ها و اسناد درباره عمدی بودن کارت زردی که سرخیو راموس دو هفته پیش در مصاف خارج از خانه رئال مادرید مقابل آژاکس در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گرفت، اکنون کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) این مدافع میانی اسپانیایی را به خاطر آن اتفاق توبیخ کرده است.

این بدان‌معناست که احتمال دارد کاپیتان کهکشانی‌ها نه تنها از بازی برگشت تیمش مقابل نماینده هلند در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بلکه از اولین یا حتی هر دو بازی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان (در صورت صعود کهکشانی‌ها) محروم شود.

راموس در دقیق آخر بازی رفت، در میانه میدان خطایی غیرضروری روی بازیکن آژاکس انجام داد که او را سه اخطاره و از شرکت در بازی برگشت تیمش محروم کرد. این کارت اما سبب شد که کارنامه انضباطی راموس برای رفت تیمش در مرحله یک چهارم نهایی پاک شود. بعد از این اتفاق هم چند رسانه اسپانیایی با انتشار تصاویری از مکالمه راموس و کادر فنی رئال مادرید، مدعی شدند که راموس این کارت را عمداً گرفته است.

یوفا با اعلام توبیخ راموس از برگزار جلسه کمیته انضباطی این سازمان برای صدور حکم در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

راموس پس از بازی تیمش در هلند اعتراف کرد که در فکر گرفتن کارت زرد بوده است، حرکتی که مطابق آیین‌نامه انضباطی یوفا تخلف است. یوفا در مورد مشابه هفته گذشته، جفری کندوگبیا، هافبک سویا را برای دو جلسه از همراهی آندلسی‌ها محروم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید