برگزیدگان هشتمین جشنواره مد و لباس فجر معرفی شدند

هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر برگزیدگان خود را شناخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره مد  ولباس فجر با حضور حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس کشور، سید مجید حسینی  معاون هنری وزارت ارشاد، صدیقه‌پاک بین دبیر جشنواره در تالار وحدت برگزار شد و به معرفی برگزیدگان پرداخت.

مائده موذن در بخش طراحی لباس با رایانه، ستاره مهدوی‌نیا در بخش طراحی زیوالات محمدباقر محسنی در بخش جواهرات و زیورالات ساخته شده، رزا هدایی برای طرح چرمین رز تندیس بخش جشنواره  در بخش کیف و کفش، در بخش طراحی کفش زنانه آذر و آزاده نجیبی، در بخش کفش مردانه ابراهیم کارامد کرمانی برنده تندیس و لوح تقدیر هشتمین جشنواره مد و لباس فجر شدند.

در حوزه طراحی لباس اجتماع بانوان مجموعه «رزهای رنگی» مریم شیرزادی، لیلا پیرزادی و نعیمه خاکپور، در طراحی لباس اجتماع مردان به مجموعه‌ای از همدان، محصولات عفاف و حجاب در مسابقه زنده طراحی گروه صدف دریا از بوشهر و همچنین در بخش طراحی زنده پارچه پریسا عارفی برنده تندیس و لوح تقدیر هشتمین جشنواره مد و فجر شدند.

در بخش نوار دوزی سمانه سمتی، بخش مد و لباس مجلسی و مناسبتی الهام فاتحی، در بخش طراحی چادر برای رانندگی مهدی تقی‌زاده، در بخش طراحی رایانه‌ای غزاله قجری، در بخش طراحی دستی پوشش سر نیلوفر صابر، بخش طراحی بانوان کاربردی اجتماع سمیرا رضازاده، تندیس و لوح تقدیر گرفتند.

در بخش مجموعه سازی شکوفه اسفندیاری از سوی هیات داوران برگزیده شد. در بخش بین‌المللی، طراح و ‌فعال مد و لباس محبوبه علی‌بلندی شایسته تقدیر شد و تندیس و لوح جشنواره را دریافت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید