صالحی امیری: یادگاران هشت سال دفاع مقدس از سوی مسوولان باید مورد تکریم و حمایت قرار گیرند

رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با جامعه ایثارگران از آنها به عنوان چهره ماندگار هشت سال دفاع مقدس یاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این دیدار به ریاست صالحی امیری و با حضور سردار قاسمی مشاور امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان و سعیدی خزانه‌دار و مشاور ایثارگران کمیته برگزار شد.

در ابتدای این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مردم و‌ مسوولان قدردان جامعه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا هستند و جانفشانی‌های این بزرگ مردان و شیر زنان ایران اسلامی در تاریخ کشورمان تا ابد باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: بدون تردید جدای از شهدای گرانقدر، یادگاران  هشت سال دفاع مقدس که حماسه ساز هشت سال غرور و افتخار  برای دفاع از ایران و اسلام  و همواره مورد توجه و عنایت خداوند متعال  بوده و  از سوی مسوولان نیز می بایست به طور جدی مورد تکریم و حمایت معنوی و مادی قرار گیرند.

صالحی امیری با اشاره به حضور سردار قاسمی مشاور امور ایثارگران وزیر ورزش در کمیته ملی المپیک اظهار کرد: ایشان از شخصیت‌های ارزنده دفاع مقدس هستند که با حضورشان در این سمت برای جامعه ایثارگران ورزش  برنامه ها و  پیگیری‌هایی دارند که بدون تردید در آینده نزدیک  اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود. ایشان عاشقانه به دنبال رفع مشکل و خدمت رسانی به جامعه ایثارگران هستند که البته این وظیفه همه ماست که قدردان و خدمت رسان ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و خانواده شهدا باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید