ناظم الشریعه: جوان‌گرایی از اهداف کادر فنی تیم ملی فوتسال بود

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اردوهای تدارکاتی برای هماهنگی و اجرای برنامه‌های کادرفنی برگزار می‌شود تا بازیکنان از شرایط اردویی به دور نباشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: آخرین اردوی تیم ملی فوتسال در سال 97  از روز جمعه 10 اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود تا بازیکنان آخرین تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: آخرین اردوی ما نسبت به اردوهای گذشته کمی متفاوت‌تر است و به این دلیل که کادر فنی سعی کرده است فقط از بازیکنان جوان لیگ و جویای نام به این اردو دعوت کند، در این اردو هیچ یک از بازیکنان لژیونر و همچنین بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون که خود را برای دو بازی حساس مرحله نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال آماده می‌کنند، حضور ندارند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اکثر بازیکنان این اردو جوان و افراد جدیدی هستند که برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. جوان‌گرایی از دیگر اهداف کادر فنی تیم ملی فوتسال بوده است که بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه قرار بگیرند و بتوانند از داشته‌های آنها استفاده کنند و درس بگیرند.

ناظم‌الشریعه در پایان اظهار داشت: طبق هماهنگی و صحبت‌هایی که با کمیته فنی و کمیته فوتسال شده در صورتی که تیم ملی در اواخر فروردین 98 طبق برنامه فیفادی بازی دوستانه‌ای داشته باشد قرار است اولین اردوی خود را در سال 98 بعد از تعطیلات نوروز مجدداً شروع کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید