در اورژانس یک بیمارستان جوان 27 ساله به قتل رسید

جوان ۲۷ ساله که جهت ملاقات یکی از بستگانش به بیمارستان رفته بود، در اورژانس بیمارستان به قتل رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ احمد ساکی، رئیس پلیس این شهرستان با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت ۱۳/۲۰ دقیقه ظهر یکشنبه جوان ۲۷ ساله که به همراه تعداد دیگری از بستگانش جهت ملاقات از مصدوم درگیری صبح یکی از روستاهای این شهر، در بیمارستان علیمردانیان نهاوند حضور یافته بود، در درگیری که در اورژانس بیمارستان رخ داد، با چاقوی تنی چند از طرفین دعوی به قتل رسید.

۵ نفر از عاملان این حادثه طی ساعتی پس از این واقعه، در عملیات ویژه، توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند که ۲ نفر از آنها در قتل این جوان، عامل اصلی بودند.

️ماجرا از این قرار است، که به علت درگیری بین تعدادی از اهالی روستایی در نهاوند یک نفر مجروح و در بیمارستان علیمرادیان نهاوند بستری می شود، تعدادی از بستگان فرد مصدوم برای عیادت از بیمار در بیمارستان حاضر شده بودند که بین آنها درگیری رخ می دهد.

۵ نفر از این افراد پس از ورود به داخل اتاق فرد مصدوم، شروع به بگو مگو بین همدیگر می کنند که پس از کشاندن جوان ۲۷ ساله به اورژانس بیمارستان، درگیری لفظی به درگیری فیزیکی منجر می شود که در این بین جوان مورد اشاره توسط ۲ نفر از این افراد به قتل می رسد.

هم اکنون و با دستور بازپرس ویژه قتل، متهمین روانه زندان شدند و جسد مقتول نیز جهت تشخیص و اعلام علت اصلی مرگ، تحویل پزشکی قانونی شده است.

دیدگاه تان را بنویسید