نورافکن: این همه تغییر پست کارم را سخت می کند

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: باید مقابل فولاد هم 3 امتیاز را بگیریم

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امید نورافکن پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص این بازی اظهار داشت: مهمترین نکته بازی امروز این بود که ما در نیمه دوم هم حریف را دست کم نگرفتیم و توانستیم به گل برسیم. باید در بازی بعدی برابر فولاد هم 3 امتیاز را کسب کنیم تا شرایط مان بهتر شود. 

وی با بیان اینکه امروز یک پله صعود کردیم، ادامه داد: به نظرم استقلال می‌تواند بهتر هم باشد. باید در بازی بعدی برابر فولاد هم بجنگیم تا برنده باشیم و 3 امتیاز را به نام خود ثبت کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درخصوص تغییر متوالی پستش، گفت: این چهارمین سال حضورم در استقلال است. دفاع چپ و هافبک دفاعی پست‌هایی بود که بیشتر در آنها بازی کردم. همیشه تلاش کرده‌ام تا بهترین عملکرد را داشته باشم تا همه از من راضی باشند. کارم بسیار سخت است که اینقدر پست عوض می‌کنم، اما با این حال همیشه به دنبال بهترین عملکرد هستم.

نورافکن درمورد شانس قهرمانی استقلال، خاطرنشان کرد: شکست در تبریز کمی ما را عقب انداخت. با این حال باید تلاش کنیم که فولاد را هم شکست دهیم تا شرایط‌مان خوب شود. ما باید برای آسیا هم آماده شویم، چراکه می‌دانید که گروه سختی هم داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید