آبی پوشان ۳ - ذوب آهن ۰

برد پرگل استقلال در آزادی / دوباره درخشش پاتوسی

تیم فوتبال استقلال با نتیجه سه بر صفر مقابل ذوب آهن به پیروزی دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که با نتیجه 3 بر صفر به سود آبی‌پوشان خاتمه یافت.

فرشید اسماعیلی (7)، پاتوسی (40) و محمد دانشگر (51) در این بازی برای استقلال گلزنی کردند.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری، روزبه چشمی، اللهیار صیادمنش، آیاندا پاتوسی (81 - مرتضی تبریزی)، فرشید اسماعیلی (70 - محسن کریمی) و گادوین منشا (74 - داریوش شجاعیان).

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی (66 - رضا حبیب‌زاده)، قاسم حدادی‌فر، اوساگونا، مسعود ابراهیم‌زاده (58 - حمید ملکی)، میلاد فخرالدینی، ارسلان مطهری (75 - محمدرضا عباسی) و مارین سیلوا.

داور: علیرضا فغانی

نیمه اول/ استقلال 2 - ذوب آهن 0


دقیقه 7: شوت آیاندا پاتوسی از پشت محوطه جریمه با دفع ناقص رشید مظاهری همراه شد تا فرشید اسماعیلی توپ برگشتی را تبدیل به گل کند.

دقیقه 10: نفوذ ذوبی‌ها به محوطه جریمه استقلال و ضربه ارسلان مطهری به سمت دروازه رحمتی نتوانست تبدیل به گل مساوی این تیم شود و دروازه‌بان استقلال توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 18: وریا غفوری از سمت راست توپی را در محوطه جریمه برای پاتوسی فراهم کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 30: ضربه ایستگاهی از موقعیتی مناسب برای ذوب‌آهن فراهم شد که شوت محمدرضا حسینی به شکل خطرناکی به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه 38: روزبه چشمی از استقلال و هادی محمدی از ذوب‌آهن با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.

دقیقه 40: پاس ارسالی از اللهیار صیادمنش به داخل محوطه جریمه پس از تأثیرگذاری وریا غفوری توسط پاتوسی تبدیل به گل دوم استقلال شد.

نیمه دوم/ استقلال 3 - ذوب آهن 0


دقیقه 50: اللهیار صیادمنش با پاسی که به فرشید باقری داد، این بازیکن را صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی کرد که با واکنش رشید مظاهری توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 51: ارسال کرنر توسط پاتوسی روی دروازه ذوب‌آهن با ضربه سر محمد دانشگر تبدیل به گل شد.

دقیقه 61: حمید بوحمدان صاحب موقعیت شوتزنی بود که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 63: فرشید باقری با پاسی که به فرشید اسماعیلی داد، می‌توانست پایه‌گذار گل دیگری برای استقلال باشد که رشید مظاهری مانع از این کار شد.

دقیقه 67: گادوین منشا با حرکت به سمت دروازه ذوب‌آهن می‌توانست دروازه این تیم را باز کند، اما شوت آرام او در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه 89: با خطای میلاد فخرالدینی روی محسن کریمی، داور مسابقه پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 90: محسن کریمی پشت ضربه پنالتی ایستاد که ضربه نخست خود را گل کرد، اما فغانی دستور به تکرار ضربه داد تا رشید مظاهری ضربه دوم را بگیرد و مانع از باز شدن دروازه‌اش برای بار چهارم شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید