در گفت و گو با جی پلاس؛

شایان مصلح: ما پرسپولیس هستیم و باید بهتر از این باشیم/ در مسجد سلیمان فوتبال بازی نکردیم

مدافع پرسپولیس گفت: هیچ حسی بهتر از شاد کردن هواداران نیست و فکر می‌کنم می‌توانیم در آینده امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

کم کم در پرسپولیس به مرز پختگی می رسد. او که در بازی با پدیده در جام حذفی گل تساوی را به ثمر رساند به خوبی توانسته جای خالی انصاری را پر کند. حالا برانکو می تواند با اطمینان بیشتری از مصلح بازی بگیرد.

گفت و گوی خبرنگار ورزشی جی پلاس با شایان مصلح - مدافع چپ پای سرخپوشان را در ادامه می خوانید:

** بازی با نفت مسحد سلیمان چطور بود؟ خیلی از هواداران انتظار این مساوی را نداشتند.

 در ابتدا باید بگویم ما فوتبالی بازی نکردیم که بخواهیم آن را آنالیز کنیم چون وضعیت زمین همه چیز را تغییر داده بود. برای انجام یک بازی باید استانداردهای آن رعایت شود که یکی از این استاندارد های ساده، زمین چمن است ولی اصلا در مسجدسلیمان چیزی به اسم زمین وجود نداشت و فقط مجبور بودیم زیر توپ بزنیم.

** اخیرا بیش از اندازه نفوذ می کنی! این دستور برانکو است؟

بله، اخیر اینطور شده و این موضوع خواسته کادرفنی است. برانکواز من خواسته نسبت به فصل گذشته مسئولیت های تهاجمی بیشتری را برعهده بگیرم و به همین خاطر است که می بینید در تمام حملات تیم‌ که از سمت چپ آغاز می شود پشت سر سایر بازیکنان هستم و به تیمم کمک می کنم. همیشه تلاش می کنم با استفاده از سرعت و تکنیک در خدمت پرسپولیس باشم.

** در بازی با نفت انگار همه بازیکنان خوب نبودند!

اولین شاخص هایی که باید به آن اشاره کنم همان زمین چمن است و زمین ورزشگاه شهید محمدی استاندارد لازم برای یک بازی فوتبال تاکتیکی را نداشت. در اکثر اوقات تلاش می‌کردیم که تنها توپ را از سمت دروازه خودمان دور کنیم. بدون شک اگر این زمین شرایط بهتری داشت فوتبال خوبی را ارائه می کردیم و به پیروزی می‌رسیدیم. با این حال در روزی که دو ستاره تیم مان یعنی سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده را نداشتیم، عملکردمان بسیار خوب بود و با قدرت در زمین حریف جنگیدیم.

** خیلی از بازیکنان شما معترض بودند به اینکه بازیکنان نفت بیش از اندازه خطا می کردند.

بله در این بازی بیشتر از سایر دیدارها روی من خطا شد ولی همانطور که گفتم شرایط بازی ما را به این سمت برد. بازیکنان مان نیز مجبور بودند شرایط خاصی را تجربه کنند. همه ما تحت فشار بودیم. هرچه بود، تمام شد و ما از این بازی فقط یک مساوی گرفتیم. حالا وقت آن است که به سایر دیدارها نگاه داشته باشیم.

** قبول دارید که شما یک جورهایی از کورس عقب افتاده اید؟

نه، امیدوارم پرسپولیس بتواند با حمایت هواداران به جایگاهی که به آن تعلق دارد، یعنی صدر جدول برسد و دوباره قهرمانی را تجربه کنیم. هیچ حسی بهتر از شاد کردن هواداران نیست و فکر می‌کنم می‌توانیم در آینده امتیازات از دست رفته در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان را جبران کنیم. البته نیاز به حمایت قطعی هواداران‎ داریم، هرچند بازی ها فشرده شده و کارمان چند برابر گذشته سخت‌تر می‌شود اما پرسپولیس هستیم و باید بهترین عملکرد را در میدان داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید