حرف های علی مرادی درباره انتخابات وزنه برداری و سهراب مرادی

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: 100 درصد در انتخابات وزنه برداری شرکت می کنم و حمایت وزارت ورزش از من درست نیست چون استقلال انتخابات ها برای وزارت اهمیت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی مرادی در پاسخ به این پرسش که در انتخابات وزنه برداری ثبت می‌کند یا خیر گفت: ۱۰۰ درصد کاندیدا می‌شوم و روز آخر ثبت نام می‌کنم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش از او حمایت می‌کند تصریح کرد: من این را ندیدم و فکر می‌کنم وزارت ورزش از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده است و حتی صحبت در مورد این مسائل کار اشتباهی است. استقلال انتخابات مورد اهمیت وزارت ورزش است.

مرادی در مورد وضعیت سهراب مرادی نیز گفت: احساسم بر این است در مورد آن فدراسیون پزشکی ورزشی صحبت کند بهتر است. قرار بود کمرش جراحی شود اما بر اساس پیگیری‌های وزیر، فدراسیون وزنه برداری و صالحی امیری و فدراسیون پزشکی ورزشی یک فوق تخصص کارهای درمانی او را دنبال می‌کند اما وضعیتش رو به بهبودی است. الان شرایط قبل را ندارد کارهای درمانی پیگیری می‌شود. آخرین نظریه که داده شده به سمت و سوی بهبودی می‌رود.
رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره حرف و حدیث‌های نرسیدن سهراب به المپیک تاکید کرد: ما برای او و کیانوش رستمی شرایط مساوی می‌گذاریم. در جام فجر سهراب ثبت نام خواهد کرد اما وزنه نمی‌زند. فعلاً هم تا المپیک زمان داریم و الان زود است در مورد آن صحبت کنیم.

مرادی در پاسخ به این پرسش که چرا خبری از سعید علی حسینی نیست تصریح کرد: نه تنها سعید علی حسینی بلکه بهداد سلیمی هم کارش مشخص نیست و باید تکلیف کارش مشخص شود. ما دو بار اعلام کردیم تا رسماً اعلام کند بازنشسته شده چون در حوضچه آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی هنوز هست. تا زمانی هم که خودش مکتوب اعلام نکند ما نمی‌توانیم چیزی به فدراسیون جهانی بگوییم.

او ادامه داد: سعید علی حسینی هم چیزی ابلاغ نکرده است. ما متوجه نشدیم سعید علی حسینی در آذربایجان است یا در اردبیل. در هر حال باید باید تکلیف مشخص شود. فکر می‌کنم این کار حرفه‌ای نیست.
مرادی در پاسخ به این پرسش که نماینده‌ای از فدراسیون جهانی برای جام فجر می‌آید یا خیر تصریح کرد: مسابقات نزدیک جلسه هیأت رئیسه فدراسیون جهانی است. خیلی تمایل داشتند رئیس و نایب رئیس فدراسیون جهانی بیایند اما خب جلسه مهم است و عذرخواهی کردند اما از آسیا نماینده خواهیم داشت. برای جام فجر روسیه خارج از وقت قانونی تقاضا کرد شرکت کند و ما درخواست را به فدراسیون جهانی ارسال کردیم که نپذیرفت.

دیدگاه تان را بنویسید