جنجال و اعتراض در لیگ بسکتبال زنان

سرمربی تیم بسکتبال بانوان هیرو بعد از شکست مقابل نامی‌نو به شدت به داور اعتراض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله نیمه نهایی پلی اف بسکتبال امروز بین تیم‌های هیرو و نامی‌نو برگزار شد که هیرو با اختلاف دو امتیاز این بازی را واگذار کرد تا فینالیست لیگ برتر فردا در دیدار سوم مشخص شود. 

پوران عباسی سرمربی هیرو در حالی که از داوری این بازی به شدت اعتراض داشت، بعد از پایان مسابقه نزد فریده شجاعی نایب رئیس بانوان رفت و اعتراضات خود را نسبت به داوری مطرح کرد. 

عباسی بعد از پایان مسابقه در جمع خبرنگاران در حالی که به شدت از داوری گلایه داشت، گفت: ما به داوری باختیم آنها در اصفهان هم سر ما را بریدند. داوران بازی را دست خودشان گرفته بودند. 

وی افزود: من از اول بازی‌ها اعتراضی نکردم در بازی با نفت هم ملاحظه کردم اما امروز از حق خودم دفاع می‌کنم ، هیچ تیمی بدون اشتباه نیست اما امروز به داوری باختیم. 

وی در پاسخ به این سوال که شما در تایم‌های مختلف از نامی‌نو پیش بودید اما این بازی را واگذار کردید عنوان کرد: داوران بازی ما را برگرداندند و ما از داوری باختیم. 

عباسی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه بازی فردا هم برگزار خواهد شد تا فینالیست مشخص شود عنوان کرد: اگر داوران اجازه دهند بازی را می‌بریم. 

تالین طهماسیان یکی از داوران این بازی درباره اعتراضات عباسی عنوان کرد: ما سه داور فیلم بازی قبل را دیده بودیم در جلساتی که داشتیم درباره همه صحنه‌ها صحبت کرده بودیم،‌هر دو تیم امروز تحت فشار بودند؛ بنابراین باید برای بازی امروز فیلم مسابقه را ببینیم و بعد کارشناسی کنیم. 

وی افزود: درصد خطاها امروز پایین بود و نسبت به بازی رفت قضاوت راحت‌تر انجام شد. ما تمام بازی دور رفت را آنالیز کرده و مسلط بودیم طبیعی است تیمی که باخته تحت فشار باشد. 

طهماسیان درباره داوران بازی فردا عنوان کرد: روی داوری فکر شده و چند ساعت دیگر اعلام می‌کنیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید