در گفت و گو با جی پلاس؛

منصوریان: دایی و سایپا شایسته صعود بودند/ کسی فکرش را نمی کرد کامبک بزنیم

منصوریان درباره بازی با الغرافه گفت: در رختکن به بچه ها گفته بودم که روحیه خودشان را از دست ندهند و نباید چیزی را تمام شده بدانند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، وقتی 2 گل از الغرافه خوردند خیلی ها همه چیز را تمام شده دانستند. علیرضا منصوریان و ذوب آهن اما دست به کار بزرگی زدند. زدن سه گل به تیم متمول الغرافه کار آسانی نبود. با این حال ذوبی ها انجامش دادند تا یکی از نمایندگان ایران در مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا باشند. پس از بازی با علیرضا منصوریان تماس گرفتیم تا از او درباره کار بزرگی که انجام دادند سوال کنیم. سرمربی ذوب آهن به جی پلاس می گوید:«خدا را شکر می کنم که بردیم اما من همیشه گفته ام که فوتبال غیر قابل پیش بینی است.»

*علی آقا شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که شما بتوانید در این بازی برنده باشید. اما شد و شما به مرحله بعدی صعود کردید.

من بارها گفته ام که فوتبال یک ورزش غیر قابل پیش بینی است. خدا را شکر می کنم که توانستیم در این بازی برنده باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم. من یک چیز را یاد گرفته ام، اینکه فوتبال 90 دقیقه است و بازی تا آخرین دقیقه آن جریان دارد.

*خودتان هم حسابی کیف کردید.

واقعا لذت بخش بود. به قول شما کمتر کسی فکرش را می کرد که کامبک بزنیم اما من یک جورهایی می دانستم. خدا را شکر، خدا را شکر.

* حالا ذوب آهن یکی از نمایندگان ایران در مرحله گروهی است.

امیدوارم بتوانیم در مرحله گروهی رقابت‌ها نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم. ماموریت سخت ذوب‌آهن از حالا به بعد شروع شده است.تازه به مرحله گروهی رسیده ایم. با رقبای سختی بازی خواهیم داشت. الوصل، الزورا عراق و همینطور النصر عربستان تیم‌های خوبی هستند. باید از همین حالا برنامه‌ریزی خود را برای آن بازی‌ها شروع کنیم. ماموریت سختی داریم که امیدوارم در آن موفق باشیم. البته بازی به بازی پیش می‌رویم و نمی‌خواهیم بلندپروازی کنیم.

* نظرتان درباره الغرافه چیست.آنها تیم خوبی داشتند.

الغرافه چون در زمین خودش بازی می کرد نسبت به ما مسلط‌تر بود. خیلی هم تمرکز داشتند. گل اول را هم اتفاقی خوردیم. گل دوم هم نباید می خوردیم. فکر می کنم در شروع بازی هم تمرکز لازم را نداشتیم و هم کمی بدشانس بودیم چون هر توپی آوردند وارد دروازه شد.

* خیلی ها دوست دارند بدانند که چه اتفاقی افتاد که شما توانستید کامبک بزنید.

ما بازی را آنالیز کرده بودیم.ضمن اینکه در رختکن به بچه ها گفته بودم که روحیه خودشان را از دست ندهند.دقیقا به آنها گفتم که فوتبال 90 دقیقه است و نباید چیزی را تمام شده بدانند.من از همه آنها تشکر می کنم که ثابت کردند هر کاری شدنی است.بازیکنان حالا به این خودباوری رسیده اند که می‌توانند هر کاری انجام دهند. دو برد در آسیا به دست آورده ایم که برایمان بسیار روحیه بخش بوده چون در لیگ برتر بردی نداشتیم. مطمئن هستم ذوب‌آهن دوباره اوج می‌گیرد. حالا انگیزه زیادی برای ادامه کار داریم.

* در شب صعود شما سایپا از گردونه مسابقات کنار رفت.

واقعا متاسف شدم.دوست داشتم آنها هم صعود می کردند تا از ایران هم با 4 تیم کامل در این رقابت ها شرکت می کردیم. سایپا و علی دایی شایستگی اش را داشتند.

دیدگاه تان را بنویسید