پیروانی: داوری بازی تراکتور و استقلال بی‌نقص بود

امیر حسین پیروانی تنها عضو کادرفنی تراکتورسازی است که از ابتدای فصل در کنار تیم بوده و نقش بسیار پر رنگی در آمادگی و رشد کیفیت فنی بازیکنان این تیم در طول فصل ایفا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پیروانی بعد از پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال در مورد شرایط این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد.

 در مورد پیروزی مقابل استقلال صحبت می‌کنید؟

بازی بسیار خوبی بود. استقلال یک تیم بسیار خوب و پر مهره‌ای است. با جرات می‌توانیم بگوییم استقلال یک تیم قوی‌تر از تیم درون زمینش روی نیمکت دارد. دست آنها باز است که با هر سیستم و تاکتیکی که بخواهند بازی کنند و این کار را برای حریفان سخت می‌کند.در هفته‌های اخیر استقلال بسیار خوب ظاهر شده بود. آنها از قبل از نیم فصل اول و بعد از شروع نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتند. از سوی دیگر تیم‌ها از هم شناخت پیدا کردند و این مسئله کار را سخت می‌کند. ما بازی نزدیک و درگیرانه‌ای را مشاهده کردیم.

 در نیمه دوم بازی شرایط بهتری نسبت به نیمه اول داشت.

در نیمه اول شرایط زمین و بارش برف و باران کار را سخت کرده بود. در بین نیمه با صحبت سرمربی تیم شرایط را تغییر دادیم و توانستیم به گل برسیم. استقلال سعی می‌کرد با توپ‌های بلند از دفاع به حمله خط میانی ما را از بازی خارج کند. ما سعی کردیم بازی را در یک سوم میانی دنبال کنیم و در آن منطقه پر تعداد باشیم تا بازی را اداره کنیم. اگر در ضد حملات هوشیارتر بودیم می‌توانستیم به گل‌های بعدی هم برسیم. خوشحالم که در دفاع بسیار خوب بودیم. در این بازی کمترین فرصت را به حریف دادیم. بازی بسیار قوی و خوب بود. خوشحالم که با کسب این سه امتیاز توانستیم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم.

اعضای استقلال در مورد داوری صحبت کردند و داور را در این باخت مقصر دانستند؟

وظیفه من نیست که در مورد داوری صحبت کنم. اگر قصد داشتم در مورد داوری صحبت کنم هفته قبل بعد از اشتباهاتی که به ضرر ما رخ داد در این مورد صحبت می‌کردم. اگر بخواهم در مورد داور این بازی صحبت کنم باید بگویم یکی از بی نقص‌ترین قضاوت‌ها را در هفته‌های اخیر شاهد بودیم. داور بسیار خوب کار کرد و هیچ اشتباه تاثیر گذاری نداشت.

سرمربی استقلال اعلام کرده تفاوت استقلال و تراکتورسازی حضور دژاگه بوده آیا واقعا حضور یک بازیکن فقط باعث برد تراکتورسازی شده است؟

بازیکنان بزرگی مثل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی و برخی دیگر از نفرات که الان فرصت کافی برای نام بردن از آنها وجود ندارد در تیم داریم‌. این بازیکنان از لحاظ اخلاقی و کیفیتی بسیار خوب هستند و تاثیری مثبتی در تیم ما دارند اما با این وجود ما یک تیم هستیم و همه بازیکنان شرایط خوبی دارند. خدا را شکر بازیکنان به توصیه‌های کادرفنی گوش می‌کنند و در حال حاضر شرایط بسیار خوب است.

 تراکتورسازی از سه بازی ابتدایی 7 امتیاز کسب کرده روند تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

روند رو به رشدی را شروع کردیم. برنامه‌ریزی نیم فصل ما بر همین اساس بود. اولویت بندی کردیم. باید امتیازات لازم را بگیریم. خیلی بهتر از دور رفت کارمان را شروع کردیم. کسب 7 امتیاز از سه بازی اول نیم فصل دوم نسبت به 2 امتیاز در نیم فصل اول خیلی بهتر است. خدا را شکر امتیازات عقب مانده را تقریبا جبران کردیم. امیدوارم به ‌روندمان ادامه دهیم و بتوانیم به خواسته‌هایی که داریم برسیم.

تراکتورسازی دو بازی سخت مقابل سایپا و سپاهان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تمام مسابقات سخت است. شرایط جدول مشخص شده است. برخی برای قهرمانی و برخی برای عدم سقوط می‌جنگند. کار بسیار سخت شده است. تیم‌ها از هم شناخت پیدا کردند و با آنالیز کامل به میدان می‌آیند. اکثر تیم‌ها در نیم فصل نقاط ضعف خود را با جذب بازیکن جدید تقویت کردند‌. دو بازی سخت با سایپا و سپاهان در پیش داریم. سپاهان از رقیبان اصلی ما است و برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. سایپا هم تیمی بسیار خوب با کادرفنی قوی و ساختار مناسب است. تلاش می‌کنیم تا حداکثر امتیازات  را از این دو بازی کسب کنیم و صعودمان در جدول ادامه دهیم.

هواداران تراکتورسازی هم در این دیدار حضور بسیار پرشوری داشتند و تنور رقابت‌ها را داغ کردند.

از حضور این تعداد هوادار در آن هوای سرد و برفی شگفت زده شدم. پشت در ورزشگاه صف بسیار طولانی وجود داشت. بسیار از عزیزان ما به دلیل پر شدن ظرفیت ورزشگاه مجبور شدند در تپه‌های اطراف بنشینند‌ و بازی را در آن شرایط سخت نظاره کنند. این اتفاق فقط عشق است و خوشحالم که تراکتورسازی این همه عاشق دارد. این هواداران شور و عشق خود را به تیم تزریق می‌کنند. مهمترین مشخصه و دلیل پیروزی ما مقابل استقلال همین حمایت هواداران و جوی بود که در ورزشگاه وجود داشت. برای موفقیت یک تیم چهار آیتم موثر است که خوشبختانه در تراکتورسازی وجود دارد. آیتم اول هواداران هستند که تراکتورسازی با هواداران پر شور خود در این زمینه پیشتاز است و واقعا یک نمونه عالی از این بابت است.  آیتم دوم مالکیت است. باید از محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تشکر کنیم. او تمام تمهیدات را برای برای تیم فراهم کرده و بازیکنان و کادرفنیبدون دغدغه به امور فنی تیم می پردازند و مشکلی از این بابت ندارند. آیتم سوم بحث کادرفنی است. جرج لیکنزسرمربی تیم ما بسیار خوب و حرفه‌ای عمل می‌کند. او ملقب به معمار فوتبال بلژیک است و برای لحظه لحظه خود برنامه دارد. او بهترین بازی را از تیم می‌گیرد. لیکنز مربی بسیار با فکر و با برنامه‌ای است. امیدوارم افرادی مثل لیکنز سال‌ها در فوتبال ما باقی بمانند.  آیتم چهارم هم بازیکنان هستند که خوشبختانه ما بازیکنان بسیار با کیفیتی داریم. برخی از این بازیکنان الگو هستند و می‌توانند برای بازیکنان جوانتر راهگشا باشند. امیدوارم تمامی این عوامل دست به دست هم دهد تا بتوانیم به هدف اصلی باشگاه دست پیدا کنیم.

و صحبت پایانی.

باز هم از هواداران خوب تراکتورسازی تشکر می‌کنم. همچین از مدیرعامل باشگاه و اعضای هیأت مدیره بابت حمایت‌هایی که از تیم دارند تشکر می‌کنم. ایوب بهتاج یک شخص با تجربه و سرشناس در ورزش کشور است که برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید